www.autosport.cz - Vše o rally sportu Dnes je 7. května 2025, Svátek má Stanislav, zítra Den vítězství |
||||||
|
||||||
![]() |
||||||
Anketa Kdo vyhraje Rally Hungary? Reklama Nejčtenější články |
Mistrovství světa 2006Řada změn u továrního týmu SubaruJak již bylo napsáno ve včerejším článku, neúspěšný začátek sezóny spěje u Subaru World Rally Teamu k personálním čistkám. Davida Lapwortha by měl nahradit dosavadní šéfinženýr Steve Farrell, který se také vyjádřil ke specifikům nacházející mexické soutěže. „Tento podnik reprezentuje naprosto specifické podmínky, se kterými se v celém světovém šampionátu nemáte šanci potkat. Nejvyšší místa rychlostních zkoušek vedou v nadmořské výšce kolem 3 000 metrů nad mořem, což je dělá nejvýše postavenými v celém seriálu. V takto extrémních výškách je řidčí vzduch, což celkem logicky dělá problémy motorům závodních aut. To znamená, že auta musejí být na tyto specifické podmínky upravené. Motor totiž dává nižší výkon než obvykle a chlazení funguje hůře. Naopak výhodou je, že díky nižšímu výkonu se motor tolik nepřehřívá. Letos to bude poprvé, kdy bude možné skutečně pocítit strátu přímého vstřiku vody do motoru, což je podle pravidel pro rok 2006 zakázané, ale věřím, že se nám tento problém podařilo vyřešit,“ vysvětlil Farrell. Steve Farrell také osvětlil změny ve struktuře Subaru World Rally Teamu. „Mexická soutěž bude první, kde bude na postu šéfa inženýrů působit Francois-Xavier Demaison. Pierre Genon se přesouvá na pozici hlavního inženýra a člověka zodpovědného za testování a vývoj. V první fázi ještě Pierre bude pomáhat se zaučením, posléze se již FX stane hlavním Petterovým inženýrem. Věřím, že jejich vzájemná spolupráce dopomůže k růstu výkonnosti pro zbytek sezóny.“ -plu- ; AutoSport.CZ
Sdílet
Příspěvky / komentářeinfoAbyste mohli psát komentáře ke článkům, musíte se přihlásit |
přihlášení Aktuální výsledky Nemělo by vám ujít
Archiv
|