www.autosport.cz - Vše o rally sportu Dnes je 30. dubna 2025, Svátek má Blahoslav, zítra Svátek práce |
||||||
|
||||||
![]() |
||||||
Anketa Kdo byl největším překvapením letošní Šumavy? Reklama Nejčtenější články |
Rally Sprint Série + Pohár 2+ 2015Opel C&S a XTG motorsport připravují Opel Adam CupUž letos by tuzemskou rallyovou scénu měl obohatit značkový pohár Opel Adam Cup! Opel koncem roku 2012 oznámil návrat do motoristického sportu, a tak se v Německu a ve Francii v sezoně 2013 „rozjely“ značkové rallyové poháry s vozy Adam Cup a Adam R2. Nyní se díky partnerství tuzemského zastoupení značky Opel a zkušené stáje XTG motorsport v projektu Opel motorsport reálně rýsuje uvedení tuzemského poháru jednodenních rallysprintů Opel Adam Cup! „Opel má sport v genech: DTM, rally, okruhy, formule – tam všude vozy Opel zanechaly nesmazatelnou stopu. Velmi se nám tedy líbí myšlenka návratu značky Opel do automobilových soutěží i v ČR a SR a plně podporujeme stáj XTG motorsport při přípravě poháru Adam Rally Cup,“ prohlásil Pavel Šilha, generální ředitel českého a slovenského zastoupení automobilky Opel během předváděcích jízd pro zájemce o účast v poháru Opel Adam Cup na Autodromu Sosnová. „Našim cílem je zpřístupnění automobilových soutěží mladým závodníkům, pro které tento typ závodění v našem šampionátu chybí. Adam Cup se skvěle rozjel v Německu i ve Francii a myslím si, že naše rallyová líheň si dostupné závodění s kvalitní technikou zaslouží,“ říká Zdeněk Pekárek, jednatel stáje XTG motorsport. Nejbližší velkou akcí, kde se Opel C&S a XTG motorsport jako partneři v projektu Opel Motorsport představí, bude dubnová Valašská Rally (10. 4. 2015). OPEL Adam CUP – TECHNICKÁ DATA Motor: 1.6 ECOTEC 16V, variabilní časování ventilů, řídicí jednotka BOSCH Motorsport Výkon: 103 kW / 140 k (cca) při 6500 ot/min Toč. moment: 160 Nm (cca) při 4700 ot/min Převodovka: Sekvenční 5-stupňová Sadev, lamelový samosvorný diferenciál Podvozek: Nastavitelný soutěžní podvozek REIGER, tlumičové vzpěry McPherson, silentbloky Uniball, specifikace pro asfalt a šotolinu Řízení: Hřebenové s elektrohydraulickým posilovačem Kola: Hliníkové disky EVO Corse 6,5 x 16 (asfalt), 6 x 15 (šotolina) Brzdy: „Fly-off“ hydraulická ruční brzda, regulace tlaku brzd zadní nápravy, 4-pístkové kotoučové brzdy Brembo vpředu Brzdové kotouče: 310 mm ventilované (asfalt, vpředu), 278 mm ventilované (šotolina, vpředu), 264 mm (asfalt a šotolina, vzadu) Karoserie: Lehký skelet, integrovaná bezpečnostní struktura, ochranné štíty pod motorem a palivovou nádrží Interiér: Sedadla SPARCO Competition (kompatibilní se systémem HANS), integrovaný hasicí systém, suchý akumulátor. Exteriér: Komponenty karoserie „OPC Line“, rychloupínače kapoty motoru a víka zavazadlového prostoru, tažná oka Elektronika: Soutěžní přístrojový panel, LCD indikátor řazení, palubní počítač navigátora MONIT, centrální ovládací panel, lampa na čtení map Rozměry: Délka: 3698 mm, šířka: 1720 mm, výška (stavitelná): 1442 mm (asfalt), rozvor: 2310 mm, hmotnost: 1030 kg Spotřeba: režim RZ 35 l/100 km, režim přejezd 20 l/100 km Cena nového vozu: 43.000,- EUR Cena 1 až 2 roky starého vozu: cca 20.000,- EUR Martin Hejral
Sdílet
Příspěvky / komentářeinfoAbyste mohli psát komentáře ke článkům, musíte se přihlásit |
přihlášení Aktuální výsledky Nemělo by vám ujít
Archiv
|