www.autosport.cz - Vše o rally sportu Dnes je 17. června 2025, Svátek má Adolf, zítra Milan |
||||||
|
||||||
![]() |
||||||
Reklama Nejčtenější články
|
Mistrovství světa 2009Základní informace o Fordu Fiesta R2K prvnímu červencovému dni by měla být homologována nová Fiesta R2, která nahradí starší model ST, sloužící jak v národních šampionátech, tak i například v mistrovství světa. Všechny přípravy tedy směřují k tomuto důležitému aktu. Slavnostní odhalení obstaral Malcolm Wilson společně se sportovním ředitelem společnosti Ford Europe, Markem Deansem. Při Rally d'Italia se nový soutěžní speciál představil divákům v roli bezpečnostního vozidla a to se zkušeným vítězem loňského FST International Shootout, Matthiasem Boonem. Na vývoji vozu společně pracoval Ford se společností M-Sport, která je u této stáje již stálicí. Podle všeho by tento speciál s motorem o objemu 1600cc měl nahradit nejen avizované Fiesty ST v nejprestižnějším šampionátu, ale zároveň je o něho i velkých zájem v národních šampionátech po celé Evropě. Technické údaje: Základ vozu: Ford Fiesta 1,6 Sport, Zetec S. Model nabízený od září 2008 Motor: 1.6 Zetec 16V, 1598cc, Ti-VCT, řadový čtyřválec, rozvod DOHC Výkon: 160 PS - 7500 rpm Kroutící moment: 182 Nm – 5700 rpm Převodovka: sekvenční od společnosti Sadev, pět rychlostní Pérování a tlumiče: nastavitelné tlumiče Reiger s pružinami Eibach, sférické připevnění vpředu i vzadu Brzdy – asfalt: přední čtyřpístkové o velikosti 310 mm a zadní s jedním pístkem o velikosti 280 mm Šotolina – asfalt: přední čtyřpístkové o velikosti 285 mm a zadní s jedním pístkem o velikosti 280 mm Kola – asfalt: OZ 6.5”x16” Kola – štěrk: OZ 6”x15” Rozměry: délka: 3953 mm, šířka: 1722 mm, výška: 1481 mm, rozvor: 2490mm, hmotnost: 1030 kg -md- ; AutoSport.CZ
Sdílet
Příspěvky / komentářeinfoAbyste mohli psát komentáře ke článkům, musíte se přihlásit |
přihlášení Aktuální výsledky Nemělo by vám ujít
Archiv
|