www.autosport.cz - Vše o rally sportu Dnes je 20. srpna 2025, Svátek má Bernard, zítra Johana |
||||||
|
||||||
![]() |
||||||
Reklama |
Mistrovství světa 2009Mizivá technická úroveň žlutých lancerů přetrváváRalliart Italy, který připravuje Lancery desáté evoluce pro účastníky Pirelli Star Driver, se stává v poslední době terčem kritiky. Žluté 'desítky' se mladým účastníkům stávají prokletím a sbírání zkušeností se spíše mění v proplouvání soutěžemi díky systému SupeRally. Nedávná Acropolis Rally probíhala ve stejném duchu jako předchozí ostrovní Rally d'Sardegna. V Řecku se sice již nevyskytoval problém s palivovým systémem, ale pro změnu se objevila zase spousta jiných potíží. Jediný, kdo z celé skupiny žlutých Mitsubishi nemusel využít záchytného systému, byl Jon Williams se svým spolujezdcem Markem Tapperem. Společně dokončili na devatenáctém místě, které by v rámci PCWRC, do něhož však jihoafricko-britská dvojice není registrovaná, znamenalo poslední jeden bod. V sobotu ráno zradil motor Nicose Thomase. Mladý Kypřan navigovaný zkušeným Stéphanem Prévotem však SuperRally využil již v pátek. Pohonná jednotka stála i za odstoupením Fina Jarkka Nikary, jehož motor byl dokonce poškozen tak, že nastoupení do SupeRally po úvodní etapě již nebylo možné. Našeho Martina Semeráda trápilo téměř vše. Od poloosy, přes přehřívání motoru, až po problémy s diferenciálem a řízením. Zástupce Pirelli Mario Isola prozradil, že nyní bude prioritou řešení všech problémů. Celý tým nyní věří, že se i tyto problémy do další soutěže podaří odstranit, stejně jak se dařilo po italské Sardinii. -md- ; AutoSport.CZ
Sdílet
Příspěvky / komentářeinfoAbyste mohli psát komentáře ke článkům, musíte se přihlásit |
přihlášení Aktuální výsledky Nemělo by vám ujít
Archiv
|