|
|
|
|
Anketa
Kdo vyhraje Rally Hungary?
|
WRC - Škoda Octavia WRC Evo III
V porovnání s předchozími evolucemi měla „evo-trojka“ nejkratší život. Po tratích MS se pohybovala zhruba jednu sezonu, dokud ji nenahradila kompaktnější Fabia WRC. Octavia WRC Evo III by se dala nazvat ztělesněnou spolehlivostí, tento vůz měl minimum technických problémů, navíc se jeho motor podařilo vyladit tak, že byl údajně vedle Subaru nejsilnějším ze všech továrních vozů.
Motor |
---|
Objem | 1999 ccm | Max. výkon | 221 kW (300 koní) při 6250 ot./min | Točivý moment | 600 Nm při 3250 ot./min | Rozvod | DOHC 20v | Transmise |
---|
Převodovka | šestistupňová se sekvenčním řazením | Brzdy a podvozek |
---|
Tlumiče | Rieger | Zavěšení | McPherson | Přední brzdy | šotolinové - 304 mm, asfaltové - 378 mm | Zadní brzdy | šotolinové - 304 mm, asfaltové - 366 mm | Kola |
---|
Pneumatiky | Michelin | Disky | Speedline (asfalt - 8 x 18 palců, šotolina - 7 x 15 palců) | Rozměry |
---|
Délka | 4511 mm | Šířka | 1770 mm | Rozvor | 2512 mm | Hmotnost |
---|
| 1230 kg | Debut |
---|
| Rallye Finland 2002 |
|
|