|
|
|
|
|
WRC - Seat Cordoba WRC
Podobně jako Škoda, rozhodl se i španělský Seat postoupit z tzv. formule 2 do nejvyšší třídy a v létě 1998 představil svůj první vůz WRC, postavený na bázi modelu Cordoba. V rámci vývoje byly "vnitřnosti" zabudovány i do karoserie kitové Ibizy, tento vůz však kvůli délce nesplňoval předpisy kategorie WRC a tak se pouze s národní homologací pohyboval ve španělském šampionátu.
Motor |
---|
Objem | 1995 ccm | Max. výkon | 221 kW (300 koní) při 5300 ot./min | Točivý moment | 470 Nm při 3500 ot./min | Rozvod | DOHC | Turbodmychadlo | Garret | Transmise |
---|
Převodovka | Hewland (šestistupňová se sekvenčním řazením) | Spojka | AP Racing (dvoulamelová karbonová) | Diferenciály | Prodrive (přední a centrální elektronicky řízené, zadní samosvorný) | Brzdy a podvozek |
---|
Tlumiče | Öhlins | Zavěšení | McPherson | Přední brzdy | šotolinové - 304 mm, asfaltové 376 mm | Zadní brzdy | šotolinové - 304 mm, asfaltové 304 mm | Pneumatiky | Pirelli | Disky | asfalt - 8 x 18 palců, šotolina - 7 x 15 palců | Rozměry |
---|
Délka | 4150 mm | Šířka | 1770 mm | Rozvor | 2443 mm | Hmotnost |
---|
| 1230 kg | Debut |
---|
| Rally Finland 1998 |
|
|