www.autosport.cz - Vše o rally sportu

Dnes je 19. září 2019, Svátek má Zita, zítra Oleg

Mistrovství světa

ME

MČR a RSS

Ostatní soutěže

Autosport.cz

Reklama

Technika

WRC - Seat Cordoba WRC

Seat Cordoba WRC Seat Cordoba WRC

Podobně jako Škoda, rozhodl se i španělský Seat postoupit z tzv. formule 2 do nejvyšší třídy a v létě 1998 představil svůj první vůz WRC, postavený na bázi modelu Cordoba. V rámci vývoje byly "vnitřnosti" zabudovány i do karoserie kitové Ibizy, tento vůz však kvůli délce nesplňoval předpisy kategorie WRC a tak se pouze s národní homologací pohyboval ve španělském šampionátu.

Motor
Objem1995 ccm
Max. výkon221 kW (300 koní) při 5300 ot./min
Točivý moment470 Nm při 3500 ot./min
RozvodDOHC
TurbodmychadloGarret
Transmise
PřevodovkaHewland (šestistupňová se sekvenčním řazením)
SpojkaAP Racing (dvoulamelová karbonová)
DiferenciályProdrive (přední a centrální elektronicky řízené, zadní samosvorný)
Brzdy a podvozek
TlumičeÖhlins
ZavěšeníMcPherson
Přední brzdyšotolinové - 304 mm, asfaltové 376 mm
Zadní brzdyšotolinové - 304 mm, asfaltové 304 mm
PneumatikyPirelli
Diskyasfalt - 8 x 18 palců, šotolina - 7 x 15 palců
Rozměry
Délka4150 mm
Šířka1770 mm
Rozvor2443 mm
Hmotnost
1230 kg
Debut
Rally Finland 1998
toplist