www.autosport.cz - Vše o rally sportu

Dnes je 4. srpna 2020, Svátek má Dominik, zítra Kristián

Mistrovství světa

ME

MČR a RSS

Ostatní soutěže

Autosport.cz

Technika

WRC - Seat Cordoba WRC E2

Seat Cordoba WRC E2 Seat Cordoba WRC E2

Seat Cordoba WRC E2 měl premiéru přesně rok po svém předchůdci. Nejmarkantnější změnou byla nová přední a lehce modifikovaná zadní část, která odpovídala faceliftované sériové předloze. Po mechanické stránce bylo nejzásadnější dosazení aktivního zadního diferenciálu.

Motor
Objem1995 ccm
Max. výkon221 kW (300 koní) při 5300 ot./min
Točivý moment510 Nm při 3500 ot./min
RozvodDOHC
TurbodmychadloGarret
Transmise
PřevodovkaHewland (šestistupňová se sekvenčním řazením)
SpojkaAP Racing (třílamelová karbonová)
DiferenciályProdrive (všechny elektronicky řízené)
Brzdy a podvozek
TlumičeÖhlins
ZavěšeníMcPherson
Přední brzdyšotolinové - 304 mm, asfaltové 380 mm
Zadní brzdyšotolinové - 304 mm, asfaltové 304 mm
PneumatikyPirelli
Diskyasfalt - 8 x 18 palců, šotolina - 7 x 15 palců
Rozměry
Délka4172 mm
Šířka1770 mm
Rozvor2443 mm
Hmotnost
1230 kg
Debut
Rally Finland 1999
toplist