www.autosport.cz - Vše o rally sportu Dnes je 12. února 2025, Svátek má Slavěna, zítra Věnceslav |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
![]() |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Reklama |
TechnikaWRC - Subaru Impreza WRC![]() ![]() Subaru bylo vždy průkopníkem nových prvků a technologií v oblasti konstrukce soutěžních vozů. Proto jsme mohli vidět v první Impreze WRC všechny tři diferenciály řízené počítačem nebo elektronicky ovládaný plynový pedál (od 1999). Ve firmě Prodrive, která se zabývá mj. přípravou továrních Imprez a vývojem jejích komponent, také využili skvělého základu - sériová Impreza tehdy měla ideální rozložení hmotnosti na nápravy, navíc vážila jen několik kilogramů nad povolený limit, takže při stavbě vzávodního vozu konstruktéři nemuseli řešit otázky, kde ušetřit na hmotě. Výhodou byl také pro Subaru typický ležatý motor Boxer, který snižuje těžiště automobilu.
|
přihlášení Aktuální výsledky Nemělo by vám ujít
Archiv
|