|
|
|
|
|
WRC - Subaru Impreza WRC 2000
Aby Subaru nezaostalo za konkurencí, dostala Impreza WRC v roce 2000 výraznou omlazovací kúru, přestože ve firmě Prodrive již věděli, že v následující sezoně vytáhnou do boje s kompletně novým autem. Na Impreze WRC 2000 se výrazně změnil systém cirkulace vzduchu pod kapotou, kompletně nové bylo výfukové potrubí, stejně jako přepracované odpružení vozu nebo nové elektronické jednotky diferenciálů.
Motor |
---|
Objem | 1994 ccm | Max. výkon | 221 kW (300 koní) při 5500 ot./min | Točivý moment | 471 Nm při 4000 ot./min | Rozvod | 2x DOHC | Turbodmychadlo | IHI | Transmise |
---|
Převodovka | Prodrive (šestistupňová sekvenční) | Spojka | AP Racing (dvoulamelová karbonová) | Diferenciály | všechny elektronicky řízené | Brzdy a podvozek |
---|
Tlumiče | Bilstein | Zavěšení | McPherson | Přední brzdy | Alcon (šotolinové - 304 mm, asfaltové 366 mm) | Zadní brzdy | Alcon (šotolinové - 304 mm, asfaltové 304 mm) | Pneumatiky | Pirelli | Disky | OZ (asfalt - 8 x 18 palců, šotolina - 7 x 15 palců) | Rozměry |
---|
Délka | 4340 mm | Šířka | 1770 mm | Rozvor | 2520 mm | Hmotnost |
---|
| 1230 kg | Debut |
---|
| Rally Portugal 2000 |
|
|