|
|
|
|
|
WRC - Subaru Impreza WRC 2004
Zimní přestávku 2003/2004 využili ve firmě Prodrive, která připravuje tovární Imprezy, k odlehčení závodního Subaru. Impreza dostala hliníkové díly (kapota a přední blatníky), polykarbonátová skla a odlehčené díly motoru. Dále byla změněna elektronika celého vozu, kdy byly všechny sytémy sloučeny do jedné řídící jednotky.
Motor |
---|
Objem | 1994 ccm | Max. výkon | 221 kW (300 koní) při 5500 ot./min | Točivý moment | 589 Nm při 4000 ot./min | Turbodmychadlo | IHI | Transmise |
---|
Převodovka | Prodrive (šestistupňová sekvenční) | Spojka | AP Racing (dvoulamelová karbonová) | Diferenciály | všechny elektronicky řízené | Brzdy a podvozek |
---|
Tlumiče | Prodrive | Zavěšení | McPherson (vzadu s podélnými a příčnými tyčemi) | Přední brzdy | Alcon (šotolinové - 305 mm, asfaltové 366 mm) | Zadní brzdy | Alcon (šotolinové - 305 mm, asfaltové 366 mm) | Pneumatiky | Pirelli | Disky | OZ (asfalt - 8 x 18 palců, šotolina - 7 x 15 palců) | Rozměry |
---|
Délka | 4415 mm | Šířka | 1770 mm | Rozvor | 2535 mm | Hmotnost |
---|
| 1230 kg | Debut |
---|
| Rally Mexico 2004 |
|
|