|
|
|
|
|
|
|
|
WRC - Subaru Impreza WRC 2004
Zimní přestávku 2003/2004 využili ve firmě Prodrive, která připravuje tovární Imprezy, k odlehčení závodního Subaru. Impreza dostala hliníkové díly (kapota a přední blatníky), polykarbonátová skla a odlehčené díly motoru. Dále byla změněna elektronika celého vozu, kdy byly všechny sytémy sloučeny do jedné řídící jednotky.
| Motor |
|---|
| Objem | 1994 ccm | | Max. výkon | 221 kW (300 koní) při 5500 ot./min | | Točivý moment | 589 Nm při 4000 ot./min | | Turbodmychadlo | IHI | | Transmise |
|---|
| Převodovka | Prodrive (šestistupňová sekvenční) | | Spojka | AP Racing (dvoulamelová karbonová) | | Diferenciály | všechny elektronicky řízené | | Brzdy a podvozek |
|---|
| Tlumiče | Prodrive | | Zavěšení | McPherson (vzadu s podélnými a příčnými tyčemi) | | Přední brzdy | Alcon (šotolinové - 305 mm, asfaltové 366 mm) | | Zadní brzdy | Alcon (šotolinové - 305 mm, asfaltové 366 mm) | | Pneumatiky | Pirelli | | Disky | OZ (asfalt - 8 x 18 palců, šotolina - 7 x 15 palců) | | Rozměry |
|---|
| Délka | 4415 mm | | Šířka | 1770 mm | | Rozvor | 2535 mm | | Hmotnost |
|---|
| 1230 kg | | Debut |
|---|
| Rally Mexico 2004 |
|
|