|
|
|
|
|
WRC - Peugeot 206 WRC 2003
Přestože bylo jasné, že bude sezona 2003 pro dvěstěšestku poslední, udělal Peugeot na svém závodním skvostu další změny, které měly vylepšit již tak skvělé parametry francouzského kompaktu. Vůz dostal nové aerodynamické prvky a definitivně zakotvil u pětistupňové převodovky. Nové také byly barvy generálního sponzora Marlboro, který po neúspšných letech týmu Mitsubishi přešel k francouzské značce.
Motor |
---|
Objem | 1997 ccm | Max. výkon | 221 kW (300 koní) při 5250 ot./min | Točivý moment | 553 Nm při 3500 ot./min | Rozvod | DOHC | Turbodmychadlo | Garret | Transmise |
---|
Převodovka | Xtrac (pětistupňová se sekvenčním řazením) | Spojka | AP Racing (třílamelová karbonová) | Diferenciály | všechny elektronicky řízené | Brzdy a podvozek |
---|
Tlumiče | Peugeot | Zavěšení | McPherson | Přední brzdy | šotolinové - 295 mm, asfaltové 355 mm | Zadní brzdy | šotolinové - 295 mm, asfaltové 330 mm | Pneumatiky | Michelin | Disky | asfalt - 8 x 18 palců, šotolina - 7 x 15 palců | Rozměry |
---|
Délka | 4005 mm | Šířka | 1770 mm | Rozvor | 2468 mm | Hmotnost |
---|
| 1230 kg | Debut |
---|
| Rally Monte Carlo 2003 |
|
|