|
|
|
|
|
|
|
|
Super 1600 - Suzuki Swift S1600
V roce 2005 tým Suzuki poprvé pustil na tratě svůj celkově třetí vůz kategorie Super 1600. Jelikož předchozí model Ignis svými výkony již poněkud zaostával za hlavním konkurentem v JWRC, Citroënem C2, bylo rozhodnuto urychleném nasazení Swiftu. Ten se zpočátku potýkal s poněkud pokulhávající spolehlivostí, avšak brzo se vše podařilo napravit a tak je Suzuki opět v popředí výsledkových listin.
| Motor |
|---|
| Objem | 1598 ccm | | Max. výkon | 160 kW (218 koní) při 8750 ot./min | | Točivý moment | 186 Nm při 7250 ot./min | | Transmise |
|---|
| Převodovka | šestistupňová se sekvenčním řazením | | Spojka | jednolamelová keramicko-kovová | | Diferenciál | mechanický samosvorný | | Brzdy a podvozek |
|---|
| Tlumiče | | | Zavěšení | vpředu McPherson, vzadu vlečná ramena | | Přední brzdy | šotolinové - 300 mm, asfaltové - 355 mm | | Zadní brzdy | šotolinové - 278 mm, asfaltové - 278 mm | | Pneumatiky | Pirelli | | Disky | asfalt - 7x17 palců, šotolina - 6x15 palců | | Rozměry |
|---|
| Délka | 3695 mm | | Šířka | 1805 mm | | Rozvor | 2390 mm | | Hmotnost |
|---|
| 1000 kg | | Debut |
|---|
| Rally Finland 2005 |
|
|