|
|
|
|
|
|
|
|
Super 1600 - Suzuki Ignis S1600 2004
V roce 2002 se závodní "nákupní taška" od Suzuki poněkud nafoukla - přibyla dvojice dveří, ale také několik koní pod kapotou. Osvědčené mechanické části japonského mini-tanku byly beze změn převzaty z první verze závodního Ignise.
| Motor |
|---|
| Objem | 1597 ccm | | Max. výkon | 163 kW (218 koní) při 8750 ot./min | | Točivý moment | 186 Nm při 7250 ot./min | | Transmise |
|---|
| Převodovka | šestistupňová se sekvenčním řazením | | Spojka | AP (jednolamelová karbonová) | | Diferenciál | mechanický samosvorný | | Brzdy a podvozek |
|---|
| Tlumiče | Rieger | | Zavěšení | vpředu McPherson, vzadu tuhá náprava | | Přední brzdy | šotolinové - 300 mm, asfaltové 355 mm | | Zadní brzdy | šotolinové - 278 mm, asfaltové 278 mm | | Pneumatiky | Pirelli | | Disky | asfalt - 7x17 palců, šotolina - 6x16 palců | | Rozměry |
|---|
| Délka | 3770 mm | | Šířka | 1770 mm | | Rozvor | 2360 mm | | Hmotnost |
|---|
| 1000 kg | | Debut |
|---|
| Rally Monte Carlo 2004 |
|
|