|
|
|
|
|
Super 1600 - Fiat Punto Abarth S1600
Výrazně přepracovaná verze italské „es-šestnáctky“ byla oproti první verzi Punta výrazným skokem vpřed. Podařilo se odstranit neduh v podobě příliš velké váhy vozu, zadní brzdy byly nově ventilované, karoserie dostala agresivnější vzhled, odpovídající faceliftované verzi sériového Punta a vůz se dostal na špici také po motorické stránce.
Motor |
---|
Objem | 1597 ccm | Max. výkon | 165 kW (220 koní) při 8250 ot./min | Točivý moment | 196 Nm při 6500 ot./min | Transmise |
---|
Převodovka | šestistupňová se sekvenčním řazením | Spojka | jednolamelová keramicko-kovová | Diferenciál | mechanický samosvorný | Brzdy a podvozek |
---|
Tlumiče | Öhlins | Zavěšení | vpředu McPherson, vzadu torzní náprava | Přední brzdy | šotolinové - 330 mm, asfaltové - 355 mm | Zadní brzdy | šotolinové - 240 mm, asfaltové - 240 mm | Pneumatiky | Pirelli | Disky | asfalt - 7x17 palců, šotolina - 6x15 palců | Rozměry |
---|
Délka | 3800 mm | Šířka | 1782 mm | Rozvor | 2460 mm | Hmotnost |
---|
| 1000 kg | Debut |
---|
| Rallye Monte Carlo 2004 |
|
|