|
|
|
|
|
|
|
|
Ford Puma je mez kitovými "předohraby" asi nejrozmanitější vůz, co se týče zastavěných motorů. Vůz byl dříve homologován jako Kit Car s motory o objemech 1,4 a 1,6, jeden čas se dokonce uvažovalo o zástavbě atmosférického dvoulitru. Nicméně vývoj technických předpisů ambice konstruktérů zbrzdil a tak se zůstalo u objemu 1600 ccm.
| Motor |
|---|
| Objem | 1596 ccm | | Max. výkon | 160 kW (215 koní) při 9000 ot./min | | Točivý moment | 190 Nm při 6500 ot./min | | Transmise |
|---|
| Převodovka | Hewland (šestistupňová se sekvenčním řazením) | | Spojka | jednolamelová keramicko-kovová | | Diferenciál | mechanický samosvorný | | Brzdy a podvozek |
|---|
| Tlumiče | Dynamic | | Zavěšení | vpředu McPherson, vzadu vlečná ramena | | Přední brzdy | šotolinové - 305 mm, asfaltové - 330 mm | | Zadní brzdy | šotolinové - 266 mm, asfaltové - 266 mm | | Pneumatiky | Pirelli | | Disky | asfalt - 7x17 palců, šotolina - 6x16 palců | | Rozměry |
|---|
| Délka | 3984 mm | | Šířka | 1802 mm | | Rozvor | 2446 mm | | Hmotnost |
|---|
| 950 kg | | Debut |
|---|
| Rally Catalunya 2001 |
|
|