|
|
|
|
|
Ford Puma je mez kitovými "předohraby" asi nejrozmanitější vůz, co se týče zastavěných motorů. Vůz byl dříve homologován jako Kit Car s motory o objemech 1,4 a 1,6, jeden čas se dokonce uvažovalo o zástavbě atmosférického dvoulitru. Nicméně vývoj technických předpisů ambice konstruktérů zbrzdil a tak se zůstalo u objemu 1600 ccm.
Motor |
---|
Objem | 1596 ccm | Max. výkon | 160 kW (215 koní) při 9000 ot./min | Točivý moment | 190 Nm při 6500 ot./min | Transmise |
---|
Převodovka | Hewland (šestistupňová se sekvenčním řazením) | Spojka | jednolamelová keramicko-kovová | Diferenciál | mechanický samosvorný | Brzdy a podvozek |
---|
Tlumiče | Dynamic | Zavěšení | vpředu McPherson, vzadu vlečná ramena | Přední brzdy | šotolinové - 305 mm, asfaltové - 330 mm | Zadní brzdy | šotolinové - 266 mm, asfaltové - 266 mm | Pneumatiky | Pirelli | Disky | asfalt - 7x17 palců, šotolina - 6x16 palců | Rozměry |
---|
Délka | 3984 mm | Šířka | 1802 mm | Rozvor | 2446 mm | Hmotnost |
---|
| 950 kg | Debut |
---|
| Rally Catalunya 2001 |
|
|