www.autosport.cz - Vše o rally sportu

Dnes je 29. června 2022, Svátek má Petr a Pavel, zítra Šárka

Mistrovství­ světa

ME

MČR a RSS

Ostatní­ soutěže

Autosport.cz

Technika

Super 1600 - Suzuki Ignis S1600

Suzuki Ignis S1600 Suzuki Ignis S1600

V roce 2002 vstoupila do juniorské ligy s vozem kategorie Super 1600 automobilka Suzuki. Jednalo se o klasický japonský minivůz Ignis, který v závodní verzi zaujal minimálně svojí výškou. Postupem času se ovšem ukázalo, že největší zájem si zaslouží výjimečný materiál pod kapotou - spolehlivý motor v kombinaci s celkovou robustností dal za vznik vozu, který vynikal po všech stránkách. Během svého dvouletého života v továrním týmu to dal to také patřičně najevo, ať už v JWRC nebo Asijsko-Pacifickém mistrovství.

Motor
Objem1597 ccm
Max. výkon154 kW (206 koní) při 8500 ot./min
Točivý moment180 Nm při 7250 ot./min
Transmise
Převodovkašestistupňová se sekvenčním řazením
SpojkaAP (jednolamelová karbonová)
Diferenciálmechanický samosvorný
Brzdy a podvozek
TlumičeRieger
Zavěšenívpředu McPherson, vzadu tříprvková tuhá náprava
Přední brzdyšotolinové - 290 mm, asfaltové 355 mm
Zadní brzdyšotolinové - 280 mm, asfaltové 280 mm
PneumatikyPirelli
Diskyasfalt - 7x17 palců, šotolina - 6x15 palců
Rozměry
Délka3615 mm
Šířka1740 mm
Rozvor2360 mm
Hmotnost
950 kg
Debut
Rally Monte Carlo 2002
toplist