Kit Car - Peugeot 106 Maxi
Jelikož měl Peugeot díky 306ce zastoupení pouze ve třídě atmosférických dvoulitrů, rozhodl se postavit podle pravidel pro tzv. Kit Cary také malorážku pro skupinu A/6, jejímž základem byl model 106. Vůz byl homologován v roce 1997, jeho nejlepší sezonou byl rokj 2000, kdy se za jeho volantem objevoval Cédric Robert. A přestože se sériový Peugeot 106 ještě dlouhé roky poté držel ve výrobě, byla závodní verze brzo nahrazena modelem 206 nově vznikající kategorie Super 1600.
| Motor |
|---|
| Objem | 1596 ccm |
| Max. výkon | 140 kW (195 koní) při 7500 ot./min |
| Točivý moment | 190 Nm při 6000 ot./min |
| Transmise |
|---|
| Převodovka | šestistupňová s přímými zuby |
| Spojka | třílamelová karbonová |
| Diferenciál | mechanický samosvorný |
| Brzdy a podvozek |
|---|
| Tlumiče | Peugeot |
| Zavěšení | McPherson |
| Přední brzdy | asfaltové 320 mm |
| Zadní brzdy | asfaltové 280 mm |
| Pneumatiky | Michelin |
| Disky | asfalt - 7x17 palců |
| Rozměry |
|---|
| Délka | 3690 mm |
| Šířka | 1720 mm |
| Rozvor | 2390 mm |
| Hmotnost |
|---|
| 880 kg |