|
|
|
|
Anketa
Kdo byl největším překvapením letošní Šumavy?
|
Sata Rallye Acores: nula nebo jednička?
Posádka Antonín Tlusťák - Lukáš Vyoral obdržela na Sata Rallye Acores penalizaci v ČK 2 za předčasný příjezd. Zda byla tato penalizace udělena správně či je možné ji považovat za spornou můžete vidět na níže přiložených obrázcích z jízdního výkazu.
Stručný popis situace: Posádka přijíždí včas do ČK 1 - v 15:48. Poté se přesouvá na start (zrušené) RZ 1, kde předává jízdní výkaz časoměřiči. Ten zapisuje (nepřesně čitelný) údaj do jízdního výkazu a posádka v 15:50 odjíždí z prostoru startu objízdnou trasou na další zkoušku. Protože čas zapsaný v jízdním výkaze četla jako 15:50, podala jízdní výkaz v následující ČK 2 v čase 16:20. A právě zde obdržela penalizaci za předčasný příjezd, protože hlavní časoměřič to četl jako 15:51.
-plu- ; AutoSport.CZ
Sdílet
Příspěvky / komentáře
infoAbyste mohli psát komentáře ke článkům, musíte se přihlásit
Samozřejmě, že jsme protestovali. Stalo se to na začátku soutěže a bojovali jsme o to až do samotného konce. A díky tomu jsem měl možnost poznat hlouběji "funkčnost" organizátorů i "neschopnost" ředitele. Ale to by bylo na zvláštní článek, nejlépe ve formě fejetonu...
A protestovali proti penaltě následně či jim penda zůstala ?
Ano, mezi ČK a startem by měly být tři minuty. Ale to je starostí časoměřiče. Pokud ten se rozhodl je pustit po dvou minutách, pro spolujezdce je rozhodující zápis v jízdním výkaze.
Mezi ČK a startem do vložky mají být 3 minuty, ne?
|
|