www.autosport.cz - Vše o rally sportu Dnes je 23. dubna 2024, Svátek má Vojtěch, zítra Jiří |
||||||
|
||||||
Reklama Nejčtenější články
|
Mistrovství světa 2010Subaru a Mitsubishi pracují na R4Světová rada Mezinárodní automobilové federace FIA dala na svém listopadovém zasedání zelenou nové specifikaci R4. Je velice pravděpodobné, že se s nimi setkáme už v nadcházející sezóně. Zatím toho není moc jasného. FIA teprve pracuje na definitivní verzi předpisů a tak automobilky ani pořádně neví, podle čeho mají stavět. Jisté je, že R4 kit budou moci homologovat současní výrobci vozů se skupiny N. Kromě Renaultu, který plánuje homologovat svůj model Megane R4 na jaře 2011, pracují na vylepšené verzi i Mitsubishi a Subaru. Díky tomu by se nově vzniklé vozy R4 měly moci představit již od příštího roku v národních šampionátech i v rámci SWRC. A čím se tedy budou vozy R4 od klasických N4 odlišovat? Vozy by měly být výkonnější, lehčí, s plastovými skly, upraveným zavěšením kol a sloupkem řízení. Uvažuje se i o sekvenční převodovce, auto by mělo být osazeno i 33mm restriktorem. Jak již bylo řečeno, v současné době jsou ve vývoji tři kity vozy kategorie R4 - na bázi Renaultu Megane, Subaru Impreza STi 2010 a Mitsubishi Lancer Evo X. Jeden Lancer z dílen Ralliart Italy předvedl na nedávné Rallyshow v Monze vítěz letošního PWRC Armindo Araújo. Jeho prototyp ještě nevyužíval všech uvažovaných vymožeností, byl však osazen sekvenční převodovkou, o jejíž homologaci v rámci R4 ještě není rozhodnuto. Přesto nejrychlejším vozům S2000 nestačil. Zatím? -plu- ; AutoSport.CZ ; foto. autosport.pt
Sdílet
Příspěvky / komentářeinfoAbyste mohli psát komentáře ke článkům, musíte se přihlásit |
přihlášení Aktuální výsledky Nemělo by vám ujít
Archiv
|