Intercontinental Rally Challenge 2012
Tour de Corse ohrožena ! (aktualizováno ÚT 23:33)
Jeden z nejvýznamnějších závodů seriálu Intercontinental Rally Challenge, francouzská Tour de Corse, je výrazně ohrožena. Kvůli stávce na kontinentální části Francie je totiž výrazně ohrožena dodávka speciálního závodního benzínu společnosti ETS.
Ve Francii se totiž rozeběhla jedna z největších odborářských stávek proti důchodové reformě. Původně jednodenní akce byla prodloužena i na zítřek, což výrazně komplikuje situaci dovozci soutěžního paliva ETS, jehož služeb využívá řada týmů účastnících se IRC.
Barely s jejich benzínem jsou však v přístavu v Marseille a vzhledem ke stávce není velká pravděpodobnost, že by tento přístav opustily do středy. Společnost ETS se snaží prostřednictvím týmů tlačit na pořadatele, aby byl závod z důvodu vyšší moci zrušen.
Průběžně aktualizováno v diskuzi pod článkem
-plu- ; AutoSport.CZ
Sdílet
Příspěvky / komentáře
info
Abyste mohli psát komentáře ke článkům, musíte se přihlásit
ano je to problém mezi státy a neznamená , že jsme v unii, protože porušuješ silniční předpisy . My jsme před 2 roky když jsme jeli do Chorvacka platily pokutu za závodní benzín a byli jsme rádi , že nám ho nevzali , protože nad 20 nebo 40 litrů přesně nevím musí být už ADR PAPÍRY označení vozidlo ATD. a šofer musí mít zkoušky . Mi jsme vezli 150 litrů a celníci se chytali za hlavu .
Podle SMS zprávy od organizátora je problém vyřešen a zítra se pojede shakedown dle plánu od 14:00. Další podrobnosti zatím nejsou k dispozici.
To Rizek: Ono to není tak jednoduché, palivo je hořlavina a s jejím převážením mezi zeměmi je to hodně složité (a na ostrov zvlášť).
forum: Jistě, ale nic z toho, co jsi napsal, neznamená, že jet na jiný benzín nejde. Jde to. Samozřejmě možnosti mají jednotlivé týmy různé, ostatně jako vždy. Variant, co dál, je víc, a řeší se. Například Škoda podle mě může jet celkem bez problémů na VP Racing, pokud ho tam Martin Popilka má dost. Mapy na VP mají a navíc tam mají i lidi z Orecy. Uvidíme, jak se dohodnou. Nevíme, kolika týmů se to týká.
Nechápu, že vůbec nějaký problém existuje. Zdá se mi ta stávka jen jako problém zástupný, protože bych to palivo v Marseille naložil na kamion a ten by byl za pár hodin v Savoně popřípadě v Livornu. Něco tu smrdí.
Meeting, kde se má definitivně rozhodnout, jak to bude s Korsikou, je dnes v 19:00.
08.05.2012 16:47Mirekfric
je vidět , že o závodní technice nemáš ani páru.Jec na jiný benzín u mišáka třeba stojí každá mapa benzínová 120 000 kč a není to prdel měnit to narychlo jinak motor to nevydrží a shoří . Ty to zaplatíš ? Od počítače se to hezky píše . Třeba 100 oktanový benzín od SHELLU na který třeba je závodní auto stavěno , nemůžeš dát 100 oktanový benzín od JINÉ SPOLEČNOSTI - musíš předělat mapy. KAŽDÝ MÁ JINÝ SLOŽENÝ , TEPLOTY ATD.
Myslím, že na ETS pojede 80% Peugeotů S2000. Loni ho jezdila i Škodovka. Takže možná proto se tohle všechno řeší. Budete to palivo většiny aut ze špičky.
Díky Pluto... Není-li tedy nic z toho předepsáno, proč se na nějaké ETS bere ohled? Kdo u nich tankuje a o kolik jde asi aut?
Počká se na mě na Barumce, když mi na D1 uvízne u VelMezu kvůli kolchoznický blokádě dodávka se závoďákem? Nebo myslíš, že se zruší Bohemka, když klucí od vás uvíznou tamtéž v opačným směru?
Souhlas. Rušit celou rally kvůli tomu, že někomu nedorazil dodavatel paliva, by bylo nešťastné. To je problém dotyčných soutěžících ne organizátora. Ostatně jet se dá i na jiný benzín, jen se musí chtít.