www.autosport.cz - Vše o rally sportu

Dnes je 17. června 2024, Svátek má Adolf, zítra Milan

Mistrovství světa

ME

MČR a RSS

Ostatní soutěže

Autosport.cz

Mediasport mezinárodní mistrovství ČR 2014

Vítězem letošních Hustopečí po zásluze Pech s Uhlem (+ ohlasy)

21. června 2014 • 18:45

V průběhu června se posádky Mediasport mezinárodního mistrovství České republiky v automobilových soutěžích tradičně vydávají do okolí Hustopečí a nejinak tomu bude ani letos. Průběh Agrotec Petronas Syntium Rally Hustopeče můžete sledovat ŽIVĚ společně se serverem AutoSport.CZ.

Výsledky Agrotec Petronas Syntium Rally Hustopeče ON LINE --- Základní informace o Agrotec Petronas Syntium Rally Hustopeče --- Diskuze k Agrotec Petronas Syntium Rally Hustopeče

Aktualizovaný harmonogram a mapy rally - 20. 6. 2014

Václav Pech - Petr Uhel (Mini John Cooper Works S2000) - Agrotec Petronas Syntium Rally Hustopeče 2013

- - - - - - - - - - - 2. etapa - - - - - - - - - - -

Ohlasy z cíle soutěže

Václav Pech: „Hustopeče jsou specifický závod, který se mi nesmírně líbí. Jede se mezi vinicemi, na cestě je vytahaný písek, nevíte, kde to klouže. Je to o jediné jezdecké chybě. Zvládli jsme to v pohodě. Mirek (Jakeš) druhý den zrychlil, tak jsme se snažili ještě přidat, abychom vyhráli i druhou etapu, ale už to bylo na hraně rizika. Hlavní je, že jsme udrželi náskok na čele.“

Miroslav Jakeš: „V první etapě jsme měli problémy s prachem na šotolině, protože s tímto autem jsem na ní jel poprvé. Nebýt těchto chyb, dalo se s Vencou závodit, protože dneska jsme ho několikrát porazili. Byla to pěkná soutěž, konečně vyšlo počasí.“

Martin Vlček: „Je to můj životní výsledek. Nebýt včerejších problémů, mohlo to být snazší. Měli jsme nepříjemnost s ostřikovačem, v posledním testu bylo přední sklo neprůhledné. Zaostali jsme kvůli tomu o dvacet vteřin. Pokud jde o můj výkon, neustále se snažíme posunovat hranici a pořád nevím, kam až to půjde.“

Jan Jelínek: „Souboj o bronz jsme ztratili při prvním průjezdu nejdelší vložky, kde jsem udělal chybu. Ve zbylých testech jsem jel, co to šlo, ale Martin (Vlček) byl vždy o desetinku rychlejší. Do posledního testu jsme dali vše, ale bohužel byl zrušen.“

Vojtěch Štajf: „Ukázali jsme, že náš loňský titul mezi produkčními vozy nebyl náhodný. V souboji s Fryczem jsme měli neustále rezervu. Před závěrečným testem jsme před ním vedli o 12 vteřin, takže šlo o to neudělat chybu. Je mi líto, že mu hořelo auto, párkrát jsem si něco takového prožil.“

Tomáš Kurka: „Hustopeče patří k těžším závodům, protože se tady mění povrchy, což v Česku není běžné. S výsledkem jsme spokojeni.“

Jan Votava: „S výsledkem jsem maximálně spokojený, spadl nám z nebe. Trápili jsme se celé dva dny, zdejší tratě mi nesedí. Navíc auto si žilo vlastním životem, neustále si přidávalo plný plyn. Znechutilo mi to jízdu.“

Adam Kobliha: „Mám za sebou nejlepší závod s tímto autem. Před startem jsme udělali několik změn, všechny se vyplatily. Pořád se učím, ale je to lepší a lepší. Jdeme dopředu.“

Egon Smékal: „Hustopeče mi nepřipadají jako plnohodnotná soutěž. Jedou se notoricky známé vložky, kde akorát hoří brzdy. Dvakrát jsme odjížděli bez nich. Na krátkých přejezdech se navíc nedají ochladit. Pokud jde o sportovní hledisko, na Adama (Koblihu) jsme neměli. Jel výborně, my jsme víc udělat nemohli.“

Robert Adolf: „Výsledek nic moc, výkon taky špatný. Nevím, kde byla chyba, ale moc mi to nešlo.“

Martin Rada: „Máme za sebou nádherný souboj s Honzou Lungou, který nás neuvěřitelně bavil. Škoda našeho defektu na devítce, protože jinak jsme jezdili ve vteřinkách. Pokud jde o organizaci, všechno se povedlo bez zádrhelů. Nastaly jen lehké incidenty, za to jsem rád.“

(AGROTEC PETRONAS Syntium rally, tiskový servis)

RZ 10 - Starovice 2 (22.74 km)

Na poslední rychlostní zkoušce soutěže Václav Pech rozhodně neriskoval a stal se tak vítězem jubilejní 10. Agrotec Petronas Syntium Rally Hustopeče o 26.6 vteřiny před Miroslavem Jakešem. Třetí příčku a zároveň svůj nejlepší dosavadní výsledek se Škodou Fabií S2000 získal Martin Vlček, čtvrté místo náleží Janu Jelínkovi.

Až vůbec poslední test potvrdil vítězství absolutně pátého Vojtěcha Štajfa v produkčních vozech, když jeho souboj se Sebastienem Fryczem definitivně rozhodla až havárie polského pilota na závěrečné zkoušce soutěže, která byla na chvíli také kvůli tomuto přerušena. Za šestým Tomášem Kurkou si tak dojel pro nečekané druhé místo ve 'velkých enkách' Jan Votava, hned za ním skončil v celkových výsledcích po vynikajícím výkonu vítěz dvoukolek Adam Kobliha. Desítku nejlepších zakončili Robert Adolf a Tomáš Růžička, který si tak odveze z jihu Moravy bronz ve své kategorii.

Ve dvoukolkách se za nejrychlejším Koblihou tentokrát museli relativně hodně sklonit druhý Egon Smékal (+1:09.1) i třetí Václav Dunovský (+1:44.5), nicméně poslední jmenovaný ukázal další progres za volantem Peugeotu 208 R2. Smůlu měl nakonec Josef Peták, kterého zradila na poslední zkoušce technika, cíl nespatřil ani Martin Vopatřil (poloosa).

RZ 9 - Kurdějov / Nikolčice 2 (16.63 km)

Druhý průjezd Kurdějovem de facto rozhodnul o vítězi letošních Hustopečí. Václav Pech zde byl rychlejší o 12.9 sekundy než druhý Martin Vlček, Miroslav Jakeš ztratil na plzeňského pilota 13.5 sekundy, takže jeho ztráta narostla před poslední zkouškou na nedostižných 36 vteřin. Čtvrtý Jan Jelínek ztratil na Pecha 15.4 sekundy, čímž přišel o třetí příčku průběžné absolutní klasifikace, na kterou se probojoval Vlček s náskokem 1.7 vteřiny.

Shodný pátý čas zajeli na tomto testu Štajf a Frycz, takže polský pilot ve službách českého Rota rozhodně ještě nesložil zbraně, zatímcot řetí Jan Votava jednoduše nemá s kým závodit. V kategorii 2WD uštědřil desetivteřinovou lekci Smékalovi a Dunovskému lídr Kobliha a vede již téměř o minutu.

RZ 8 - Bořetice 2 (8.95 km)

Miroslav Jakeš vstoupil nejrychleji i do poslední sekce, ale Václav Pech si tentokrát situaci ohlídal mnohem více než na předchozí zkoušce a zaostal pouze o rovnou sekundu. Martin vlček zajel další třetí čas a dotáhnul se na Jana Jelínka už na rozdíl pouhých osmi desetin sekundy. Nutno však říci, že ani Jelínek se ještě nevzdal, jeho ztráta na RZ 8 na Vlčka činila pouhé čtyři desetiny vteřiny.

Shodný čas zajeli na tomto testu Jelínek a Štajf, šestý Frycz ztratil na toto duo dvě sekundy.. Ve dvoukolkách tentokrát velmi těsně porazil zkušený Josef Peták mladého Adama Koblihu, na Koblihovo jasné vedení před Smékalem a Dunovským to však nemělo pražádný vliv.

Ohlasy po RZ 7

Václav Pech: „Těžko se mi odhaduje tempo. Nechci to přehnat, ale asi jsem zvolnil víc, než bylo zdrávo. Všude jsem brzo na brzdách, nejdu do toho, jak bych mohl. Budu muset přidat.“

Miroslav Jakeš: „Druhé místo už asi nevylepšíme, tak se dneska snažíme jet s Vaškem v nule. Dvakrát jsme ho porazili a nebýt toho, že na prvním mi to dvakrát zdechlo, asi by to vyšlo i potřetí. Akorát asi dostanu další penalizaci, protože na okruhu jsem trefil retardér.“

Jan Jelínek: „Udělal jsem chybu. Nedobrzdil jsem odbočení a jel místo toho rovně. Zdechl mi motor a než jsme se otočili, nabrali jsme ztrátu. O bronz se budeme muset poprat.“

Martin Vlček: „Doufám, že o bronz zabojujeme. Akorát nemáme potvrzený čas z dnešní třetí. Sami ho máme změřený, na pomoc můžeme využít onboard, ale na tabuli jsme se neviděli. Jsme z toho nervózní. Do závěru asi budeme muset vybrat jiné gumy, protože o tyto jsem na okruhu úplně přišel. Jsou na plátno.“

Vojtěch Štajf : „Špatně se to říká, ale v rámci možností to máme pod kontrolou. Na první ranní jsme dostali dvě desetiny, tak jsme na další přidali. Jel jsem na hranici rizika, které jsem ochotný podstoupit, a byl z toho osmisekundový náskok. Teď se bude muset víc snažit Sebastian. Nám stačí, když s ním budeme v nule.“

Sebastian Frycz: „Jede se pěkně. Na dnešní druhé jsme ztratili, ale nevím, kde. Budeme ještě bojovat a zkusíme Vojtu Štajfa porazit.“

Jan Votava: „Nikdy mi to tady nešlo a letos to pokračuje. Ráno se zdálo, že se nám podařilo odstranit závadu na autě, ale na třetí se bohužel opakovala, i když v menší rozsahu. Zbývají jen tři erzety, tak auto snad už dotlačíme do cíle.“

Adam Kobliha: „Auto funguje, užíváme si to. Jedeme v tempu, možná až moc, tak to teď zkusíme kontrolovat. Na okruhu nám začal vynechávat motor, snad to kluci spraví.“

Egon Smékal: „Rychleji jet nemůžeme. Našemu autu tyto vložky nevyhovuje. Je to neustále plná šest a brzda. mezi erzetami ani neochladíme brzdy. Koncept soutěže by měl být jiný.“

(AGROTEC PETRONAS Syntium rally, tiskový servis)

RZ 7 - Starovice 1 (22.74 km)

Dopolední sekci uzavřel první průjezd nejdelší zkouškou letošní hustopečské Agrotec Petronas Syntium Rally. Miroslav Jakeš se zde ještě pokusil zdramatizovat souboj o první příčku, když se mu podařilo stáhnout z náskoku vedoucího Václava Pecha 6.9 vteřiny.

Podobně dobře si vedl Martin Vlček v bitvě o třetí pozici, když Jan Jelínek má aktuálně k dobru na pilota konkurenční Škody Fabie S2000 už jen pouhou 1.2 vteřiny. Pátým časem se konečně probral z letargie Robert Adolf a zároveň se tak posunul na konec první desítky absolutně.

V produkčních vozech byl v přetahované o dílčí vítězství rychlejší tentokrát Sebastian Frycz, Vojtěch Štajf však ztratil pouhou desetinu vteřiny. V kategorii aut s jednou poháněnou nápravou si stále vše hlídá Adam Kobliha, jeho náskok na druhého Egona Smékala nabyl o další čtyři vteřiny.

Do cíle testu nedorazil Dan Suchý (havárie), Michal Kravec (brzdy) a Luboš Picek (technické potíže).

RZ 6 - Kurdějov / Nikolčice 1 (16.63 km)

Při prvním průjezdu Kurdějovskou rychlostní zkouškou oplatil Miroslav Jakeš porážku z předhozí zkoušky Václavu Pechovi, když byl tentokrát rychlejší o 3.5 sekundy. Bez jedné setiny ztratil rovnou vteřinu na kilometr třetí Roman Odložilík, který však za cílem zkoušky následně odstoupil pro opakovanou závadu na palivovém čerpadle své Fiesty R5.

Na čele tak zůstal Václav Pech o půl minuty před Jakešem, třetí Jan Jelínek ztrácí přes jednu a půl minuty a musí si především dávat pozor na Martina Vlčka. Vojtěch Štajf tentokrát odrazil další útok Poláka Frycze a porážky z předchozích testů mu vrátil i úroky. Ve dvoukolkách pokračuje ve své spanilé jízdě Adam Kobliha.

RZ 5 - Bořetice 1 (8.95 km)

Sobotní dopoledne zahájil nejrychlejším časem Václav Pech o 2.9 sekundy před Romanem Odložilíkem, který se po včerejších technických problémech postavil na start druhé etapy v rámci souboje o bonusové body. Třetí dílčí příčku pak získal Miroslav Jakeš s odstupem 4.3 vteřiny na Pecha. Na čele průběžné absolutní klasifikace se po prvních Bořeticích nic neměnilo, nadále vede Pech před Jakešem, Jelínkem a Vlčkem.

Ve vypjatém souboji produkčních aut byl Sebastian Frycz o tři desetiny vteřiny rychlejší vedoucího Vojtěcha Štajfa, třetí příčku s přehledem kontroluje Jan Votava. Ve dvoukolkách byl opět nejrychlejší lídr kategorie Adam Kobliha před Egonem Smékalem, náladu si třetí dílčí příčkou na RZ 5 určitě lehce spravil Josef Peták.

- - - - - - - - - - - 1. etapa - - - - - - - - - - -

Ohlasy po 1. etapě

Václav Pech: „Přišlo mi to, že zkoušky za světla byly těžší než za tmy. Teď už se vyjela stopa, která držela, v prvních průjezdu to všude klouzalo, i na asfaltech.“

Miroslav Jakeš: „Zatím je to dobré. Kdyby nebyla šotolina, mohli jsme jet s Vaškem rovinu. Ale nemám s autem na šotolině zkušenosti, nevím, co si mohu dovolit, jak zareaguje. Navíc večer se v některých místech objevil za Vaškem prach, přesto v závěrečné zkoušce jsme jeli podobně.“

Roman Odložilík v RZ3 přišel o třetí příčku. Na tomto testu ho zpomalil problém s posilovačem řízením. „Museli jsme zastavit a resetovat elektriku fiesty,“ popsal Martin Tureček. „Bohužel na přejezdu k RZ4 jsme skončili kvůli palivovému čerpadlu,“ doplnil. Posádka Odložilík – Tureček bude v druhé etapě pokračovat.

Jan Jelínek: „Z večerních zkoušek jsem měl lepší pocity než za světla. Začali jsme opatrně, ale nyní jsme zrychlili. A po problémech Romana jsme se dostali až na třetí příčku.“

Martin Vlček: „Na okno jsme si ve večerních průjezdech nastříkali z ostřikovače nějaký olej a moc jsme toho neviděli. To byl hlavní důvod ztráty.“

Vojtěch Štajf: „Dařilo se nám stahovat ztrátu, Hozák však odstoupil a Fryczovi jsme dokázali nějaké sekundy ´nadělit´. Noční sekce se nám určitě povedla, proto v týmu panuje spokojenost. Český mistrák nás však tolik nezajímá, v Evropské trofeji se hodnotí každá etapa body, o které se musíme opět poprat.“

Petr Hozák: „Na třetím testu jsem s mitsubishi brnkl do obrubníku, což mělo za následek poškození pravého zadního kola. Jednoznačně to byla moje jezdecká chyba.“

Sebastistan Frycz: „Trochu nás zpomalila převodovka. Ale jinak se nám tady líbí, erzety jsou pěkné, je to tady super. Zítra chceme útočit.“

Tomáš Kurka: „Z výsledku máme radost. S Karlem vše klapalo na výbornou. Bohužel stále si ve fabii zvykám. Deset let za volantem přeplňovaného mitsubishi nejde zapomenout, nyní si zvykám na atmosférický motor. A učit se musím i na šotolině, kterou nemám vůbec zažitou.“

Jan Votava: „Problémy trvají. Před každou erzetou musím auto restartovat. Po druhé zkoušce jsme zkusili vyměnit, co se dalo, ale nic se nezměnilo. Potřebovali bychom zásah ladiče, ale je v Anglii. Budeme měnit další elektrické součásti, které máme. Budeme prostě zkoušet. Jinak se s autem jede strašně špatně, neboť často musím brzdit do plného výkonu motoru.“

Robert Adolf: „Zatím moc spokojený nejsem. Nejde mi to. Na širokém to je ještě v pohodě, ale v úzkém či v koleji si prostě vůbec nevěřím.“

Egon Smékal: „Celý den jsme spravovali auto, abychom vůbec odstartovali. Po druhé vložce jsme ale zapracovali i na nastavení, což se promítlo do mé spokojenosti. Adam (Kobliha) však jede nesmírně rychle a je otázkou, zda bychom mu v první rudně stíhali.“

Adam Kobliha: „Etapu jsme si užívali, bylo to super. Výtečně fungovalo i auto, čemuž odpovídaly i časy. První dvě erzety jsme nasadili vysoké tempo, pak jsme trochu zvolnili.“

Vašek Dunovský: „Nekoukám moc na výsledky, protože nás zítra čeká ještě dlouhý a těžký den. Navíc se mi nedařilo úplně podle představ. První zkouška v sekci se nám vždy povedla, ve druhé to bylo naopak. Neseděla mi, nenašel jsem tam ani rytmus. Navíc v lesních pasážích bylo hodně prachu, místy to bylo jako bychom jeli do stěny.“

(AGROTEC PETRONAS Syntium rally, tiskový servis)

RZ 4 - Němčičky 2 (7.79 km)

Poslední zkouška první etapy vyzněla o pouhou desetinu vteřiny lépe pro Václava Pecha před Miroslavem Jakešem, nutno však po pravdě říci, že pilot modrobílého Mini již neměl důvod nikam spěchat, neboť do druhé etapy nastoupí s komfortním půlminutovým náskokem.

Na start testu se již nicméně nepostavil Roman Odložilík, neboť jeho Ford Fiesta R5 zradila technika. Na třetí pozici se posunul v závěru dne Jan Jelínek, který ztratil na Pecha na RZ 4 rovnou vteřinu, naopak Martin Vlček ztratil 21.1 sekundy a klesl na čtvrtou příčku.

Nadále se bojuje v produkčních autech, kde Sebastian Frycz stáhnul náskok vedoucího Vojtěcha Štajfa na rovné tři vteřiny. Třetí v kategorii je po dnešku Jan Votava.

Ve dvoukolkách kontroval na předchozí výkon Egona Smékala mladý Adam Kobliha, vzájemný odstup této dvojice tak po dnešku činí 21.8 vteřiny. Třetí pozici drží Václav Dunovský před Ondřejem Bisahou a Josefem Petákem.

RZ 3 - Kurdějov / Diváky 1 (17.08 km)

Třetí rychlostní zkouška přinesla markantní navýšení náskoku vedoucího Václava Pecha před druhým Miroslavem Jakešem, když plzeňský pilot nadělil svému soupeři z Valašska téměř vteřinu na kilometru. Minutu pak ztratil Roman Odložilík a klesnul tak na páté místo.

Na třetí příčku průběžné absolutní klasifikace se tak posunul Martin Vlček, o 3.3 sekundy před Janem Jelínkem. Ve skupině N přišel o možnost obhajoby klatovského výsledku Petr Hozák, který odstavil svůj Lancer na trati zkoušky kvůli poškození podvozku, kategorii produkčních aut tak vede Štajf o 4.5 sekundy před Fryczem.

Ve dvoukolkách se poprvé k nejlepšímu času probil Egon Smékal, jeho ztráta na vedoucího Adama Koblihu se tak snížila na dvacet vteřin.

Ohlasy v kontrole přeskupení po RZ2

Václav Pech: „Zatím je to dobré, i když to v úvodu strašně klouzalo. První vložka byl boj, zejména na nové šotolině. Mini vůbec nedrželo, místy jsem se hodně zapotil. Trochu jsem proto hledal optimální nasazení, neboť musím přiznat, že kdyby jeli Honza nebo Roman, asi by byla rychlost od nás ještě větší. Druhou jsme dojeli v klidu, nyní si zkusíme Mirka pohlídat za námi.“

Miroslav Jakeš: „Na šotolině jsem v citroënu nikdy nejel. I proto jsme v první zatáčce vyletěli půlkou auta ven do příkopu. Pak jsem to chtěl na asfaltu stáhnout, nedobrzdil jsem zatáčku a zase něco ztratil. V úvodu určitě rozhodovala šotolina, kterou Vašek zvládl hodně rychle. Ve druhé jsme to ale zkusili a dojeli s Vaškem ve vteřině. Ale pak jsme zjistili, že jsme obdrželi pět vteřin za retardér. Opravdu nevím kde. Nastavení citroënu na širokém funguje, v úzkém a uskákaném je to horší a zatím se nechová podle představ.“

Roman Odložilík: „Strašně špatně jsme nastavili auto. Stejnou chybu jsme udělali už loni. V tréninku se to nezdá, ale tratě jsou hodně hrbolaté. Fiesta je strašně tvrdá, nedá se řídit. Prostě jsme podvozek podcenili. Navíc jsme šli v každém odbočení ven. Jinak motoricky jede ford parádně ...“

Jan Jelínek: „Začali jsme hodně opatrně, není kam spěchat. Soutěž je ještě dlouhá. Trochu jsem se polekal šotolin, neboť to hodně ujíždělo a proto jsem se pomaleji rozjížděl. Zatím vše bez krizovky.“

Vojtěch Štajf: „Nejsem spokojený. Vlastní vinou jsme si způsobili ztrátu, která se bude těžko dohánět. Hned v první zatáčce jsme na prachu nezatočili a jeli jsme rovně. Navíc chcípnul motor a než jsem se rozjel, určitě nás to stálo více než deset vteřin. Druhá zkouška byla mezi ´pévéčky´ vyrovnaná, tak je jasné, že nebude snadné získat čas zpátky. Musíme jet tak, abychom už další chybu neudělali.“

Sebastian Frycz: „Zatím jsem spokojený, časy jsou celkem dobré. Někde nás trápil prach, nic jsme neviděli. Jsem zvědavý, jaké to bude večer při světlech. Určitě zkusíme zabojovat.“

Petr Hozák: „Jízdu na šotolině bych si užíval, kdyby nebylo betonů v zatáčkách. Díky tomu si na své nepřijdou ani diváci. Je mi jich trochu líto, neboť na šotolině nejde jet smykem, atraktivně. Nikdo to tam nemůže 'dávat'.“

Martin Vlček: „Zatím je to dobré, postupně se snažíme protahovat brzdový bod. Bohužel potenciál evropských pneumatik je takový, jaký je, musíme se jim přizpůsobit a jet opatrně. Na vložkách se často střídá rytmus a povrch, což klade nároky na jezdce. Přeprogramovat v těchto úsecích hlavu není žádná sranda. Na širokém pak člověk má pocit, že nemá rychlost. Navíc jezdíme často v omezovači, protože máme krátký převod. Potřebovali bychom něco delšího.“

Egon Smékal: „Adam (Kobliha) začal hodně rychle a na obou vložkách nás pěkně obložil. Ale nedivím se tomu, dva dny jsme makali na brzdách, ty jsme ladili i na shaku a vše se podařilo dotáhnout až čtyřicet minut před startem. Proto jsme neměli čas přemýšlet nad nastavením.“

Adam Kobliha: „Nasadili jsme trochu vyšší tempo. Navíc jsem si užívat šotolinových úseků, připadal jsme si místy jako na sněhu. Jinak vše funguje jak má, udělali jsme změny na autě, hlavně na brzdách. Nyní clio funguje, jak bych si představoval. Ale závod je hodně dlouhý.“

Jan Votava: problémy se zasekávajícím se plynem

Josef Peták: „Handicapuje mě zranění levé ruky, které jsem si způsobil na sajdkárkrosu. Má to vliv na ovladatelnost vozu, navíc je to dost bolestivé.“

Tomáš Růžička: „Na Kraví hoře mi zhasnul motor, nechal jsem tam minimálně deset vteřin.“

(AGROTEC PETRONAS Syntium rally, tiskový servis)

RZ 2 - Němčičky 1 (7.79 km)

Druhá rychlostní zkouška měla v porovnání s tou první rozhodně větší náboj. Nejrychlejšího času dosáhnul o 0.4 vteřiny Miroslav Jakeš před Václavem Pechem, o další 1.3 sekundy zpět byl Roman Odložilík. Jakešova radost z dílčího vítězství však byla zároveň poznamenána pětivteřinovou penalizací, kterou si valašský mladík připsal ke svému času v jednom z retardérů.

Napínavý souboj se odehrál také v klasifikaci produkčních vozů, kde byl tentokrát Petr Hozák rychlejší Vojtěcha Štajfa o devět desetin vteřiny, třetí Sebastian Frycz pak byl o pět desetin za Štajfem. De vedení kategorie se tak dostal o pouhou desetinu vteřiny před polského pilota Petr Hozák.

Ve dvoukolkách byl opět nejrychlejší Adam Kobliha, když druhému Egonu Smékalovi ujel o dalších 8.4 sekundy. Třetí čas zajel Ondřej Bisaha. Josefa Petáka trápí potíže s pochroumanou levou rukou a na konkurenci dnes tak evidentně nestačí.

RZ 1 - Kurdějov / Diváky 1 (17.08 km)

Úvodní test první etapy hustopečské rally jasně ovládnul Václav Pech na svém Mini S2000, když druhému Miroslavu Jakešovi ujel o 8.2 vteřiny. Celkem 15.1 sekundy ztratil třetí Roman Odložilík. V produkčních autech byl nejrychlejší na RZ 1 Sebastian Frycz, v kategorii dvoukolek doslova deklasoval konkurenci Adam Kobliha.

- - - - - - - - - - - před startem - - - - - - - - - - -

V průběhu června se posádky Mediasport mezinárodního mistrovství České republiky v automobilových soutěžích tradičně vydávají do okolí Hustopečí a nejinak tomu bude ani letos. Průběh Agrotec Petronas Syntium Rally Hustopeče můžete sledovat ŽIVĚ společně se serverem AutoSport.CZ.

-jav- , -plu- ; AutoSport.CZ
Sdílet

Příspěvky / komentáře

info

Abyste mohli psát komentáře ke článkům, musíte se přihlásit
toplist