www.autosport.cz - Vše o rally sportu Dnes je 2. května 2025, Svátek má Zikmund, zítra Alexej |
||||||
|
||||||
![]() |
||||||
Anketa Kdo vyhraje Rally Hungary? Reklama Nejčtenější články
|
Mistrovství ČR 2006Ohlasy jezdců po RZ 4Nejdelší rychlostní zkouška letošní Barum rally Zlín opět výrazně promluvila do celkového pořadí. Naděje na dobrý výsledek zde ztratil Michal Solowow, který těsně před cílem havaroval. I když s vozem vyjel a pokračuje dál, jeho ztráta na čelo soutěže je již propastná. Defekt postihnul Václava Pecha, který se tak propadl až na páté místo. Na čele osaměl Roman Kresta, který zvítězil i v této RZ. Skvěle se na Trojáku dařilo šestnáctistovkám, zejména jezdcům týmu Peugeot Sport Espaňa. Bouffier skončil druhý a posunul se na průběžnou třetí příčku, Garcia Ojeda zajel čtvrtý čas. Na druhém místě prozatímního pořadí figuruje Martin Prokop, který byl na tomto testu třetí nejrychlejší. Roman Kresta (startovní číslo 1, Mitsubishi Lancer EVO IX): Dobrý, OK (řešil problém s brzdami - jestli nejsou horké). Václav Pech (startovní číslo 3, Mitsubishi Lancer EVO IX): Ironicky: paráda! (měl defekt, jel po ráfku). Jozef Béreš (startovní číslo 4, Suzuki Ignis S1600): Byla to těžká zkouška, bylo složité se udržet na cestě. Měli jsme nějaký problém s autem, ale odstraníme to v servisu. Michal Solowow (startovní číslo 5, Mitsubishi Lancer EVO IX): Vyjeli jsme z trati (před cílem vyjel mimo trať, nemohl pokračovat, do cíle přijel s velkým zpožděním, posádka v pořádku). Václav Arazim (startovní číslo 8, Mitsubishi Lancer EVO IX): Zkouška byla těžká. Bylo to hlavně fyzicky náročné, stále se měnil rytmus a povrch silnice. Marco Cavigioli (startovní číslo 9, Renault Clio S1600): Vyjeli jsme z trati. Vojtěch Štajf (startovní číslo 10, Subaru Impreza STi): Byla to velmi těžká zkouška, ale s časem jsme velmi spokojeni. Martin Prokop (startovní číslo 11, Citroën C2 S1600): Klouže to, ale měli jsme super gumy a dobré nastavení auta. Vladimír Barvík (startovní číslo 14, Mitsubishi Lancer EVO IX): Zvolili jsme špatné pneumatiky, klouzalo to. Jinak dobrý. Čas je velmi dobrý - až neuvěřitelný. Karel Trojan (startovní číslo 16, Mitsubishi Lancer EVO VII): Jelo se v pořádku, bez problémů, ale čas není z nejlepších. Emil Triner (startovní číslo 37, Fiat Punto S1600): Praskla nám poloosa. Miroslav Jandík (startovní číslo 18, Mitsubishi Lancer EVO VII): Byla to těžká zkouška, na konci to klouzalo. Ale čas je dobrý. Roman Odložilík (startovní číslo 20, Renault Clio S1600): Bylo to pěkné, klouže to, ale jinak všechno ok. Čas je nic moc. Enrique García-Ojeda (startovní číslo 21, Peugeot 206 S1600): Jelo se bez problémů. Miroslav Cais (startovní číslo 22, Mitsubishi Lancer EVO IX): Byl to nářez, jelo se dobře, zvolili jsme dobré gumy. S časem jsme spokojeni. Michal Bebenek (startovní číslo 23, Mitsubishi Lancer EVO IX): Čas je OK, jelo se bez problémů. Bryan Bouffier (startovní číslo 25, Peugeot 206 S1600): Je to velmi hezká zkouška, neměli jsme problémy, čas je v pohodě. Peter Gavlák (startovní číslo 26, Mitsubishi Lancer EVO IX): Byla to těžká zkouška, bylo to rychlé a klouzalo to. Jinak čas je dobrý. Antonín Tlusťák (startovní číslo 27, Citroën Saxo Kit Car): Vše bylo bez problémů, čas je dobrý. Milan Chvojka (startovní číslo 28, Mitsubishi Lancer EVO VIII): Je to nejhezčí erzeta, ten začátek je velmi rychlý po širokém asfaltu. Milan Pantálek (startovní číslo 29, Mitsubishi Lancer EVO VIII): Zvolili jsme špatné gumy, měli jsme pneumatiky na mokro. Čas je špatný. Jiří Volf (startovní číslo 31, Mitsubishi Lancer EVO VIII): Bylo to těžké, udělali jsme dvě chyby. Hodně to klouže, i když je to asfalt. Viktor Hausknotz
Sdílet
Příspěvky / komentářeinfoAbyste mohli psát komentáře ke článkům, musíte se přihlásit |
přihlášení Aktuální výsledky Nemělo by vám ujít
Archiv
|