www.autosport.cz - Vše o rally sportu Dnes je 2. května 2025, Svátek má Zikmund, zítra Alexej |
||||||
|
||||||
![]() |
||||||
Anketa Kolikátý dojede na Rally Hungary Dominik Stříteský? Reklama Nejčtenější články
|
Mistrovství ČR 2006Ohlasy jezdců po RZ 6Šestá rychlostní zkouška se stala pohřebištěm špičkových českých posádek. Nejprve se stala osudnou Vojtěchu Štajfovi, poté „zrušil“ svou novou EVO IX Vladimír Barvík. Nejrychlejší čas znovu zopakoval Václav Pech, který tak odrazil útok famózního Bouffiera. Francouzský jezdec týmu Peugeot Espaňa ovšem na Pinduli nezklamal, byl zde daleko nejrychlejší z dvoukolek a posunul se tím na bronzový stupínek průběžného pořadí před Prokopa. Roman Kresta (startovní číslo 1, Mitsubishi Lancer EVO IX): Jel jsem trochu opatrněji, protože se nám po Trojáku zasekl zvedák (kotrolovali jsme tam brzdy) a měli jsme strach, abychom neudělali gumu. Taky se pořád propadal brzdový pedál. Teď v servisu jsme kompletně vyměnili závěsy kol, náboje i brzdy. Václav Pech (startovní číslo 3, Mitsubishi Lancer EVO IX): Při defektu na Trojáku se nám vibracema rozpadla brzdová destička, musel jsem si potom dávat trochu pozor. Jozef Béreš (startovní číslo 4, Suzuki Ignis S1600): Na Pindule jsme zvolnili, při druhém průjezdu tam bylo ještě více bláta. Navíc nám od Trojáku nefunguje servo. Michal Solowow (startovní číslo 5, Mitsubishi Lancer EVO IX): Na poslední RZ nefungovalo turbo, je to následek havárie na Trojáku. George Tanev (startovní číslo 7, Subaru Impreza STi): Jeli jsme teď trochu opatrněji. Naše penalizace 20 sekund se stala chybou spolujezdce na prvním přeskupení, ale to je sport... Václav Arazim (startovní číslo 8, Mitsubishi Lancer EVO IX): Znova jsem měl defekt, tentokrát to byla moje chyba a přesně vím, kde se to stalo. V první levé za přejezdem hlavní cesty na Pinduli jsem si „šáhl“ levým předním kolem víc do trávy a zbytek RZ jsem jel na prázdné gumě. Marco Cavigioli (startovní číslo 9, Renault Clio S1600): Jezdec havaroval na přejezdu mezi servisní zónou a kontrolou přeskupení. Martin Prokop (startovní číslo 11, Citroën C2 S1600): Pindula je o život. Rozhodl jsem se tam neriskovat a vždy to nějak přejet. Musím zatáhnout na zbývajících dvou RZ. Karel Trojan (startovní číslo 16, Mitsubishi Lancer EVO VII): Čas máme špatný jen proto, že jsme zastavovali u havárie Ládi Barvíka. Rozbil to docela hodně. Miroslav Jandík (startovní číslo 18, Mitsubishi Lancer EVO VII): Jsme sice vepředu, ale za námi je to hodně naskládané. Těžko budeme bránit páté místo. Roman Odložilík (startovní číslo 20, Renault Clio S 1600): Na Pinduli nám nějak nefunguje podvozek. Trochu to už ale oschlo, takže je to lepší než ráno. Enrique García-Ojeda (startovní číslo 21, Peugeot 206 S1600): Velmi kluzké a zároveň velmi rychlé. Je to pro mě obtížné zvyknout si na tyto podmínky. Nastavení auta je v pořádku, jen jsme měli problémy s výběrem pneumatik. Miroslav Cais (startovní číslo 22, Mitsubishi Lancer EVO IX): Troják i Slušovice už byly dobré, ovšem jak jsem viděl rozbitého Láďu Barvíka, trochu se to na mě podepsalo a Pinduli jsem jel malinko opatrněji. Teď už jsme jeli slicky a neměli jsme problém. Michal Bebenek (startovní číslo 23, Mitsubishi Lancer EVO IX): Jede se mi čím dál lépe, každým průjezdem víc poznávám trať. Bryan Bouffier (startovní číslo 25, Peugeot 206 S1600): Jsem velmi spokojený. Na Pinduli se mi to zdálo teď trochu sušší, ale pořád je tam hodně bláta a je velice lehké udělat chybu. Peter Gavlák (startovní číslo 26, Mitsubishi Lancer EVO IX): Teď už si dávám pozor. Ta místa, která se musela prodat v prvním průjezdu, se při druhém musí jet ještě opatrněji. Milan Chvojka (startovní číslo 28, Mitsubishi Lancer EVO VIII): Už se mi jelo líp, i když je víc vytahaného bláta. Pořád jedu ale opatrně a nechci nic provést. Grzegorz Grzyb (startovní číslo 30, Mitsubishi Lancer EVO IX): Ukázalo se, že problém byl v geometrii. Teď už je nastavení auta v pořádku. Na Pinduli to ovšem klouzalo ještě víc než při prvním průjezdu. Tomáš Tkadlec
Sdílet
Příspěvky / komentářeinfoAbyste mohli psát komentáře ke článkům, musíte se přihlásit |
přihlášení Aktuální výsledky Nemělo by vám ujít
Archiv
|