www.autosport.cz - Vše o rally sportu Dnes je 3. května 2025, Svátek má Alexej, zítra Květoslav |
||||||
|
||||||
![]() |
||||||
Anketa Kdo vyhraje Rally Hungary? Reklama Nejčtenější články |
Ostatní soutěže 2007Porsche v Německu porazilo WRC i spoustu Lancerů!Německý jezdec Anton Werner dokázal na víkendové Bayern Rallye Oberland, prvním podniku německé soutěžácké série ADAC Rallye Masters, vybojovat premiérové vítězství vozu značky Porsche nad speciály WRC na automobilových soutěžích. Na soutěží, která byla kromě již zmíněné německé série zařazena i do Mitropa Cupu, se sešla různorodá směsice jezdců i soutěžních vozů. Závodníci z Německa, Finska, Ruska, Itálie, Maďarska, Slovinska i České republiky se představili na moderních strojích Mitsubishi Lancer či Peugeot 206 S1600, nechyběly ani exotické Porsche 911 GT3 nebo BMW 120 Diesel, ale ani vpravdě historické BMW M3, Porsche 911 či Fiat 131 Abarth. Od úvodní rychlostní zkoušky bylo jasné, že se o prvenství popere trio Hermann Gassner, Tibor Érdi a Anton Werner, přičemž každý z nich měl k dispozici diametrálně odlišnou techniku. Hermann Gassner startoval s Mitsubishi Lancer Evo IX, čtyřiadvacetiletý Maďar Érdi využíval premiérově Toyotu Corollu WRC a Anton Werner Porsche 911 GT3. V úvodní zkoušce tomuto triu stačil ještě Jaakko Keskinen s Mitsubishi Lancer Evo VII, tím však jeho účinkování skončilo. Zbývající trio bojovalo o každou desetinku až do cíle, ještě po osmém testu z jedenácti naplánovaných byl mezi nimi rozdíl pouhé tři vteřiny! Až závěrečný test Lechbruck rozhodl, že vítězem soutěže se stali Anton Werner s Ralphem Edelmannem, když druhého Hermanna Gassnera porazili o dvě vteřiny, třetí Érdi ztrácel již vteřin devatenáct. Čtvrtý Florian Auer s Mitsubishi Lancer Evo IX ztrácel již více než dvě minuty! Na startu se objevila i trojice českých posádek. Nejlépe si vedl obhájce vítězství v Mitropa Cupu Jiří Tošovský, který se svým Mitsubishi skončil šestý absolutně. Pravidelné starty v Mitropě má v plánu i David Tomek, který skončil se svou kitovou Felicií dvacátý absolutně a třetí ve třídě. Do stejné třídy byl kvůli německý pravidlům započítáván i Michal Hora, který společně se Zdeňkem Hrůzou skončil na sedmadvacáté příčce absolutně a šesté ve třídě A3. Konečné výsledký Oberland Rallye: 1. Werner A.-Edelmann R. (D) Porsche 911 GT3 1:06:54.9 2. Gassner H.-Schrankl S. (D) Mitsubishi Lancer Evo IX (N) +2.3 3. Érdi T. jun.-Lukács J. (H) Toyota Corolla WRC +19.6 4. Auer F.-Peter M. (D) Mitsubishi Lancer Evo IX (N) +2:18.9 5. Wallenwein T.-Hawranke D. (D) Subaru Impreza STI (N) +3:10.8 6. Tošovský J.-Sláma M. (CZ) Mitsubishi Lancer Evo VIII (N) +3:37.9 7. Kübler U.-Seeger A. (D) Mitsubishi Lancer Evo VIII (N) +3:55.1 8. De Fries J.-Loth H.P. (D) Mitsubishi Lancer Evo VII +4:02.5 9. Zehetmaier P.-Breuer P. (D) Honda Civic Type R (N) +4:30.7 10. Stoiber A.-Knes C.P. (D) BMW M3 (H) +4:33.4 20. Tomek D.-Hovorka J. (CZ) Škoda Felicia Kit Car +7:26.3 27. Hora M.-Hrůza Z. (CZ) Škoda Fabia +8:14.9 Veškeré informace k Oberland Rallye naleznete ZDE. -plu- ; AutoSport.CZ
Sdílet
Příspěvky / komentářeinfoAbyste mohli psát komentáře ke článkům, musíte se přihlásit |
přihlášení Aktuální výsledky Nemělo by vám ujít
Archiv
|