www.autosport.cz - Vše o rally sportu

Dnes je 28. dubna 2024, Svátek má Vlastislav, zítra Robert

Mistrovství světa

ME

MČR a RSS

Ostatní soutěže

Autosport.cz

Mistrovství ČR 2007

Barum rally Zlín: ohlasy po RZ 3

25. srpna 2007 • 14:00

Ve třetí erzetě letošního ročníku Barum rally Zlín přišla na řadu vyhlášena klasika zlínské soutěže Pindula. Na obtížném úseku se předvedl García Ojeda Enrique, který díky rychlé jízdě poskočil ze čtvrtého místa na první. Návdavkem přidal vylepšení loňského rekordu Václava Pecha, který Ojeda překonal o třicet sekund! Pozici v průběžném pořadí si španělský jezdec prohodil s předchozím leaderem Nicolasem Vouillozem. Dařilo se Freddy Loixovi, který se vyhoupl na druhou příčku. Třetí byl Renato Travaglia. Vedoucí čtveřice si na své pronásledovatele vytvořila dvanáctivteřinový náskok. Václav Pech se posunul na páté místo, hned za něj se dostal Anton Alén. Za zmínku stojí výborný výkon Romana Kresty, který skončil v erzetě na druhém místě o pouhou desetinu sekundy za Ojedou. Třetí erzeta se stala konečnou pro Michala Solowowa, kterého trápily potíže s motorem. Havárie vyřadily ze hry Jana Jelínka a Jaromíra Tarabuse. Problémy na trati měli i dva Italové: Andrea Navarra udělal hodiny a Luca Bettiho zlobil posilovač řízení.

Andrea Navarra (Fiat Grande Punto S2000, start. číslo 1):

„Průjezd byl OK, ale Pindula nebude patřit k mým oblíbeným zkouškám na této soutěži.“

Renato Travaglia (Fiat Grande Punto S2000, start. číslo 2):

„Vše v pořádku.“

Anton Alén (Fiat Grande Punto S2000, start. číslo 3):

„Trať byla v lesních úsecích nesmírně kluzká, jinak jsem spokojený.“

Václav Pech (Mitsubishi Lancer EVO IX, start. číslo 4):

„Po RZ 2 jsme změkčili podvozek, to však pro Pindulu nebylo optimální. Ale s časem jsem spokojen.“

Corrado Fontana (Fiat Grande Punto S2000, start. číslo 8):

„Průjezd bez problémů. Byla to neuvěřitelně těžká zkouška, extrémně kluzká.“

Michal Solowow (Fiat Grande Punto Abarth S2000, start. číslo 10)

Odstoupil po 7km – porucha motoru

Dani Sola (Honda Civic Type R, start. číslo 11):

„Nastavení auta se na Pinduli moc neosvědčilo. Hodně odskakovala zadní část vozu, což bylo v rychlých pasážích nebezpečné“

Václav Arazim (Mitsubishi Lancer EVO IX, start. číslo 14):

„Na čtvrtém kilometru přes horizont na pětku jsme byli mimo trať“

Roman Kresta (Mitsubishi Lancer EVO IX, start. číslo 15):

„Těžko se mně mluví, závod z mého pohledu hodně ovlivnil defekt na RZ 2.“

Luca Betti (Honda Civic Type R, start. číslo 20):

„Bylo to extrémně fyzicky náročné“

Vojtěch Štajf (Subaru Impreza Sti, start. číslo 21):

„Bylo to bez problémů.“

Jan Jelínek (Mitsubishi Lancer EVO IX, start. číslo 30):

„Byli jsme zbytečně rychlí a vrazili jsme do sloupu. Jsme v pořádku, ale závod pro nás skončil.“

Jaromír Tarabus (Suzuki Ignis S1600, start. číslo 33):

„Jeli jsme dobře, ale rozházely nás nerovnosti a skončili jsme na střeše. Nic se nám nestalo, s autem ovšem nelze pokračovat.“

Tomáš PLACHÝ, Petr SKÁCEL; foto: Miroslav NĚMEC
Sdílet

Příspěvky / komentáře

info

Abyste mohli psát komentáře ke článkům, musíte se přihlásit
toplist