www.autosport.cz - Vše o rally sportu Dnes je 1. května 2025, Svátek má Svátek práce, zítra Zikmund |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
![]() |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Anketa Kdo byl největším překvapením letošní Šumavy? Reklama Nejčtenější články
|
Ostatní soutěže 2007Travaglia vybojoval prvenství pro FiatRenato Travaglia vybojoval pro Fiat mistrovský titul mezi značkami italského mistrovství CIR. Při neúčasti továrního týmu Abarth byl největším želízkem italské značky v ohni a přestože musel po defektu na RZ 3 stahovat velkou ztrátu, dojel ve finále jako druhý, jen pár sekund za Fabiem Gianficem v Lanceru Evo IX týmu MRT Nocentini. Travaglia, jedoucí opět s puntem týmu Trico Motor Sport, byl nejrychlejší na prvních dvou testech, pak ale přišel defekt, který mu způsobil ztrátu 79 sekund. Třetí vložka se stejně podepsala i na Corradu Fontanovi, který kvůli proražené pneumatice ztratil průběžné druhé místo. Luca Cantamessa měl problémy s diferenciálem a po RZ 5 se propadl na osmé místo. Gianfico dojel jako první do cíle první etapy před Mauriziem Angrisanim a místním jezdcem Carlo Gallim. Travaglia byl v té chvíli na sedmé příčce. Další den bylo před posádkami šest vložek, čtyři z nich nakonec ovládl Travaglia a postupně se prokousal až na druhé místo. Celkově prvenství díky vítězství na poslední vložce pojistil Gianfico. Fontana, mimochodem trojnásobný vítěz této soutěže, nakonec skončil až na dvanáctém místě. Závěrečný díl Trofeo d'Italia GT vyzněl nejlépe pro Massima Pigoliho pilotujícího Porsche Cayman S z Ebimotors, celkovým vítězem premiérového ročníku se stal Aldo Calabrini se stejným vozem.
Další informace k Trofeo ACI Como naleznete ZDE. -hof- ; AutoSport.CZ
Sdílet
Příspěvky / komentářeinfoAbyste mohli psát komentáře ke článkům, musíte se přihlásit |
přihlášení Aktuální výsledky Nemělo by vám ujít
Archiv
|