www.autosport.cz - Vše o rally sportu Dnes je 16. května 2024, Svátek má Přemysl, zítra Aneta |
||||||
|
||||||
Anketa Kdo vyhraje Rallye Český Krumlov? Reklama |
Mistrovství ČR 2008Testování vozu Škoda Fabia S2000 pokročilo do další fázePrototyp vozu Škoda Fabia Super 2000 se představí v rámci testování poprvé v roli předjezdce a to na letošní Barum Rally Zlín. Je to další krok na cestě k úspěšné homologaci vozu plánované na konec roku 2008.
„Pro nás je nesmírně cennou zkušeností možnost vyzkoušet si chování vozu a jeho jednotlivých komponentů v podmínkách reálné soutěže a jednotlivých erzet. Výsledky a poznatky z tohoto testu by nás měly posunout o další kus dopředu na cestě k úspěšné homologaci a následného nasazení do soutěží a to jak na národní tak i mezinárodní úrovni,“ říká Michal Hrabánek, vedoucí Škoda Motosport. „Budeme v tomto úzce spolupracovat s našimi importérskými zastoupeními a plánujeme též nabídnout vůz privátním týmům,“ pokračuje Michal Hrabánek. Testování vozu Škoda Fabia Super 2000 bylo oficiálně zahájeno v únoru letošního roku a v rámci více než půlročního testování bylo najeto na pět tisíc kilometrů a vyvinuty a otestovány tři prototypy. Za volantem vozu se vystřídali přední český jezdec Jan Kopecký, rakouský mistr Raimund Baumschlager či finský ex-šampion Sebastian Lindholm. V poslední době přispěl svými zkušenostmi také dvojnásobný mistr světa a ikona rallyového sportu Carlos Sainz. Základní technické parametry vozu Škoda Fabia Super 2000: Délka 3992 mm, šířka 1798 mm, rozvor 2486 mm Hmotnost 1150 kg (asfalt), 1200 kg (šotolina) Motor: zážehový atmosférický čtyřválec 16 ventilů, zdvihový objem 1998 ccm, hliníkový blok a hlava válců, pohon všech čtyř kol Převodovka: X-trac 6-ti stupňová sekvenční Spojka: AP Racing – 184 mm Tlumiče: Reiger Racing systém Brzdy: Brembo, kotouče o průměru 355 mm vpředu a 300 mm vzadu (asfalt), šotolina 300 mm vpředu i vzadu Kola: disky OZ s pneumatikami BF Goodrich 18´´ (asfalt) a 15´´ (šotolina) Elektronika: Magneti Marelli Škoda Auto
Sdílet
Příspěvky / komentářeinfoAbyste mohli psát komentáře ke článkům, musíte se přihlásit |
přihlášení Aktuální výsledky Nemělo by vám ujít
Archiv
|