www.autosport.cz - Vše o rally sportu

Dnes je 18. května 2024, Svátek má Nataša, zítra Ivo

Mistrovství světa

ME

MČR a RSS

Ostatní soutěže

Autosport.cz

Mistrovství ČR 2009

FLASH INFO č. 10

23. srpna 2009 • 11:35

RZ 10, Troják – IMPROMAT (28,61 km), neděle 23. srpna, 8:48 hodin

Vedoucí muž prestižního seriálu Intercontinental Rally Challenge v automobilových soutěžích Kris Mekee zvládl nejlépe nástrahy první nedělní rychlostní zkoušky v rámci 39. ročníku Barum Czech Rallye Zlín, která je zároveň součástí domácího šampionátu a mistrovství Evropy. Na měřeném testu Troják, který je nejdelší ze všech erzet na této soutěži, se za Britovým Peugeotem 207 S2000 seřadily oba tovární vozy Škoda Fabia S2000 mladoboleslavského týmu Škoda Motorsport. Druhý dojel Fin Juho Hänninen, třetí domácí favorit Jan Kopecký. Naopak obhájce loňského prvenství Freddy Loix utrpěl defekt stejně jako Daniel Běhálek. Mimo trať se zase ocitli János Tóth a Evgeny Novikov. Havaroval Jan Votava. Kromě Kopeckého se z českých jezdců na desáté rychlostní zkoušce vedlo i Romanu Krestovi. Lídr domácího šampionátu zajel čtvrtý nejrychlejší čas a stejná příčka mu patří i v průběžném hodnocení Barum Czech Rallye Zlín.

Jan Kopecký (Škoda Fabia S2000, startovní číslo 10)

„Auto funguje v pořádku. Na začátku dne jsme se snažili příliš neriskovat, protože den je ještě dlouhý. Uvidíme.“

Kris Meeke (Peugeot 207 S2000, startovní číslo 9)

„Erzeta byla dlouhá a velmi rychlá, nám se líbila.“

Juho Hänninen (Škoda Fabia S2000, startovní číslo 1)

„Bohužel jsem kousek před cílem dostal hodiny, což je škoda. Jinak vše v pořádku, problémy nebyly.“

Roman Kresta (Peugeot 207 S2000, startovní číslo 8)

„Erzeta byla v pohodě, problémy nemáme.“

Martin Prokop (Peugeot 207 S2000 startovní číslo 3)

„Vše v pořádku. Zvolili jsme velmi dobré pneu, což nám pomohlo.“

Evgeny Novikov (Škoda Fabia S2000, startovní číslo 17)

„Vůbec nejsme spokojeni, nedařilo se nám. Udělal jsem bohužel nějaké jezdecké chyby.“

Václav Pech (Mitsubishi Lancer EVO IX, startovní číslo 12)

„Erzeta byla náročná, ale velmi hezká. Takových moc není. Dost to klouzalo.“

János Tóth (Peugeot 207 S2000, startovní číslo 18)

„Jsme spokojeni, až na drobnosti.“

Michal Solowow (Peugeot 207 S2000, startovní číslo 6)

„Takový průměr. Nic extra, ale ani žádné výraznější chyby.“

Pavel Valoušek (Škoda Fabia S2000, startovní číslo 15)

„Velmi těžká erzeta, asi sto metrů před cílem jsme udělali hodiny.“

Grzegorz Grzyb (Fiat Grande Punto S2000, startovní číslo 24)

„Náročná trať. Byli jsme v hodinách a zdrželi jsme se.“

Jaroslav Orsák (Fiat Grande Punto S2000, startovní číslo 27)

„V pohodě. Minuli jsme jedno odbočení a museli jsme couvat. Auto máme v pořádku.“

Jaromír Tarabus (Fiat Grande Punto S2000, startovní číslo 22)

„Trať je už sušší. Ráno jsme přemýšleli nad volbou pneu do mokra, ale naštěstí jsme je nedali. I tak jsme neobuli nejlépe.“

Andreas Mikkelsen (Opel Corsa OPC S2000, startovní číslo 5)

„Není to zase tak špatné, je to skutečně nádherná vložka.“

Jan Jelínek (Mitsubishi Lancer EVO IX, startovní číslo 28)

„Strašně těžká trať, jeli jsme takové volnější, rychlejší tempo.“

Vojtěch Štajf (Subaru Impreza STi, startovní číslo 34)

„Nic moc, ještě to dost klouzalo.“

Peter Gavlák (Mitsubishi Lancer EVO IX, startovní číslo 35)

„Fakt těžké, v lese jsme museli vypustit, abychom dojeli.“

Daniel Běhálek (Subaru Impreza Sti, startovní číslo 31):

„Museli jsme měnit defekt, přesto máme stále poměrně měkké pneu.“

Václav Arazim (Mitsubishi Lancer EVO IX, startovní číslo 32)

„Zrádné. V lese jsme museli dávat dobrý pozor.“

Jan Černý (Subaru Impreza STi, startovní číslo 51)

„Byli jsme mimo trať, ale auto je v pořádku. Jedeme dál.“

Martin Semerád (Mitsubishi Lancer EVO IX, startovní číslo 50)

„Máme intermedia pneu, takže nám to v lese dost klouže. Mohlo by to být lepší.“

Jiří Volf (Mitsubishi Lancer EVO IX, startovní číslo 58)

„Udělal jsem jednu chybu, a to hodiny.“

Lukáš GABRHELÍK, Robert ŠTACH
Sdílet

Příspěvky / komentáře

info

Abyste mohli psát komentáře ke článkům, musíte se přihlásit
toplist