www.autosport.cz - Vše o rally sportu Dnes je 1. května 2025, Svátek má Svátek práce, zítra Zikmund |
||||||
|
||||||
![]() |
||||||
Anketa Kdo byl největším překvapením letošní Šumavy? Reklama Nejčtenější články
|
Mistrovství ČR 2009FLASH INFO č. 14RZ 14, Semetín – T-MOTOR (11,71 km), neděle 23. srpna, 14:53 hodin Na téměř dvanáct kilometrů dlouhém úseku Semetín se odehrálo předposlední dějství bitvy zvané Barum Czech Rally Zlín. Čtrnáctá rychlostní zkouška už patrně definitivně rozhodla o prvních dvou místech na stupních vítězů. Vedoucí posádka Kopecký – Starý na voze Škoda Fabia S2000 si s přehledem pohlídala bezpečnou a jistou jízdou dostatečný náskok před britským pilotem Krisem Meekem. Test vyhrál Juho Hänninen, který si tak vzal zpátky třetí místo, jež ztratil na Trojáku kvůli výletu mimo trať. Čtvrtý Kresta na finskou posádku ztrácí pět a půl vteřiny a ještě může o bronz zabojovat v poslední rychlostní zkoušce. Jan Kopecký (Škoda Fabia S2000, startovní číslo 10) „Byla to hrozně těžká zkouška. Jsme rádi, že ji máme za sebou. Neměli jsme žádné problémy.“ Kris Meeke (Peugeot 207 S200, startovní číslo 9) „Nebylo to jednoduché, protože na cestě bylo hodně vytahaných nečistot.“ Roman Kresta (Peugeot 207 S2000, startovní číslo 8) „Všechno v pohodě, ale na stopce za cílem jsme měli problém s autem. Nechtělo se nám rozjet.“ Martin Prokop (Peugeot 207 S2000, startovní číslo 3) „Byla to krásná rychlostní zkouška, ale zažili jsme obrovskou krizi ve vysoké rychlosti při vytočené šestce. Tak horko nám během soutěže ještě nebylo.“ Luca Rosseti (Fiat Grande Punto S2000, startovní číslo 2) „V posledních zkouškách se nám moc nedařilo. Na Trojáku jsme měli defekt a ani na Semetíně jsme nezajeli ideálně.“ Giandomenico Basso (Fiat Grande Punto S2000, startovní číslo 4) „Zajeli jsme lépe než během prvního průjezdu.“ Pavel Valoušek (Škoda Fabia S2000, startovní číslo 15) „Jedeme v pohodě, nemáme žádné problémy a vyhýbají se nám defekty. Jedeme si svoje tempo.“ Jaroslav Orsák (Fiat Grande Punto S2000, startovní číslo 27) „Všechno v pohodě. Rychlostní zkoušku jsme zajeli bez problémů. Žádnou krizi jsme neměli.“ Jaromír Tarabus (Fiat Grande Punto S2000, startovní číslo 22) „Nebylo to špatné, ale tato rychlostní zkouška nám příliš nesedí. Je hodně rychlá.“ Corrado Fontana (Peugeot 207 S2000, startovní číslo 23) Stál za cílem a se spolujezdcem kontrolovali motor. „Rychlostní zkouška nám celkem vyšla, ale z motoru se ozývaly podivné zvuky.“ Daniel Běhálek (Subaru Impreza STI, startovní číslo 31) „Stejně jako při prvním průjezdu tímto úsekem jsme měli defekt. Trať byla hrozná.“ Vojtěch Štajf (Subaru Impreza STI, startovní číslo 34) „Jeli jsme lépe než dopoledne. Byli jsme o hodně rychlejší. Jsme naprosto spokojení.“ Peter Gavlák (Mitsubishi Lancer EVO IX, startovní číslo 32) „Na Trojáku jsme udělai dva defekty a už nemáme rezervu, proto jsme museli jet velmi opatrně a na jistotu. Stejně pojedeme i poslední rychlostní zkoušku.“ Václav Arazim (Mitsubishi Lancer EVO IX, startovní číslo 29) „Cesta byla suchá a zvládli jsme to dobře. Menší problémy jsme měli s horizonty před cílem.“ Franz Wittmann (Mitsubishi Lancer EVO IX, startovní číslo 25) „Jsem hlupák, protože jsem udělal při prvním průjezdu chybu v místě, kde havaroval Novikov a při druhém průjezdu jsem to znovu zopakoval.“ Martin Semerád (Mitsubishi Lancer EVO IX, startovní číslo 50) „Byla to těžká rychlostní zkouška. Udělali jsme dva defekty a od toho se odvíjí i výsledný čas.“ Lukáš VINTER, Drahomír KVASNIČKA
Sdílet
Příspěvky / komentářeinfoAbyste mohli psát komentáře ke článkům, musíte se přihlásit |
přihlášení Aktuální výsledky Nemělo by vám ujít
Archiv
|