www.autosport.cz - Vše o rally sportu

Dnes je 29. března 2024, Svátek má Taťána, zítra Arnošt

Mistrovství světa

ME

MČR a RSS

Ostatní soutěže

Autosport.cz

MČR-S 10 - Horácká Rally Třebíč

Václav Dunovský zahájil svůj letošní program v Třebíči

8. dubna 2010 • 17:00

Svůj letošní program o uplynulém víkendu zahájil i Václav Dunovský. Ten se na trati úvodního rallysprintu sezóny, Horácké Rally Třebíč, představil za volantem vozu Suzuki Ignis S1600.

Václave, těsně ti uteklo třetí místo mezi dvoukolkami. Přesto jsi zajel kvalitní výsledek. Jak ses na vstup do sezony připravoval?

„Samozřejmě jsem se snažil pracovat na sobě, abych byl, jak se říká, v pohodě. Hlavně jsme ale absolvovali důležitý test 14 dní před Třebíčí. Bylo to kompletně na blátě a na kluzku, vyzkoušeli jsme tam fungování nás i auta po zimě. Podmínky v Třebíči byly ale úplně jiné, takže v první sekci jsme se úplně netrefili do nastavení.“

O lepší výsledek si přišel až na poslední zkoušce, kterou jsi dokončil až v šesté desítce. Co se stalo?

„Po pravdě jsem čekal, že to časově bude ještě trochu horší (myslím opět první sekci). Po servisu a nutných změnách už to bylo dobré, i na časy už se dalo dívat. Na poslední RZ jsem udělal ale fatální chybu, která se prostě nesmí stávat - to už v mém případě nejde ani nijak omluvit. Čekal jsem, že se auto v nájezdu na úzký mostek zachová na šotolině trochu jinak a trefili jsme zábradlí uvnitř kolem v rejdu. Díky moc divákům, že nás z té spleti trubek dostali dolů a mohli jsme tak vůbec projet cílovou rampou.“

V loňské sezoně ses objevoval ve sprintech i v MMČR. Budeš obdobně pokračovat i letos, nebo se soustředíš pouze na jediný šampionát?

„Vypadá to na sprinty - velké jsou finančně jinde a navíc je s Ignisem jede Milan Kneifel.“

Další otázka se týká letošních cílů. Co je pro tebe reálným cílem pro tuto sezonu? Zůstaneš celý rok u Ignise nebo ho budeš střídat opět s Civicem VTi?

„To souvisí s předchozí odpovědí - pokusíme se toho odjet co nejvíc s Ignisem. Kluci v A6 jedou moc rychle, takže je tam vidět výkonnostní pravda - uvidíme, jestli si na ně vůbec sáhneme. Na druhou stranu ale porazitelný je každý, tak uvidíme. Pokud bych sedl do Hondy, tak asi na velké soutěži, ale to je v tuto chvíli hodně nepravděpodobné.“

Chceš něco závěrem vzkázat?

„Musím poděkovat a v tuto chvíli se ještě jednou omluvit Sparrow racing teamu, našemu vedení i Petrovi, že jsem to tak vymyslel a přidělal jim zbytečně práci a vůbec to pokazil. Všichni si totiž zaslouží za přípravu techniky a přístup absolutorium - vše fungovalo jak na testu, tak na závodech perfektně, což platí mimochodem už roky a opravdu si vážím toho, že závodím právě u nich.“

-md- ; AutoSport.CZ
Sdílet

Příspěvky / komentáře

info

Abyste mohli psát komentáře ke článkům, musíte se přihlásit
toplist