www.autosport.cz - Vše o rally sportu

MČR-S 10 - Rally Krkonoše

Divácká místa na trati Rally Krkonoše

6. června 2010 • 20:30

Stejně jako v minulých letech, také pro čtvrtý ročník Rally Krkonoše byla vytipována atraktivní divácká místa, na kterých bude kromě podívané na závodní vozy k dispozici rovněž občerstvení. Některá místa jsou důvěrně známá z videozáznamů, další jsou zcela nová.

Jediným, zato divácky velmi vděčným místem ke sledování rally, se může chlubit RZ 1, 5 Starobucká, která v předchozích ročnících uzavírala celou soutěž. Prostor pro diváky je umístěn nad silnicí přímo v obci Staré Buky a nabízí pohled na přehlednou pasáž – sjezd se zrádným horizontem a odbočení doleva v pravém úhlu. Příjezd k místu je možný od Pilníkova.

Dvě atraktivní divácká místa jsou připravena na RZ 2, 6 Zámecký vrch. Jedná se opět o tradiční prostory známé z loňska. Nedaleko od startu je to DM Dvoračka umístěné u stejnojmenné restaurace. Diváci zde mohou sledovat dobrzdění před zajímavým esíčkem přes mostek nad parovodem. Přístup je možný několika cestami přímo z Trutnova. Od supermarketů Penny a Kaufland, kde je možné zaparkovat, se diváci dostanou k prudkému odbočení na prachu na DM U Mikeše.

RZ 3, 7 Bernartická je v letošním roce zařazena do harmonogramu poprvé. Také na její trase jsou hned dvě místa, která nabízejí pohled na přehlednou a dostatečně dlouhou část trati. První z nich je v části obce Zlatá Olešnice s názvem Hony. K pasáži s prudkým odbočením vlevo, stoupáním a následným zlomem vpravo dolů je možné přijet po odbočce doprava, která se nachází za obcí Zlatá Olešnice před vrcholem stoupání. Druhý divácký prostor je vyhrazen u Mrtvého jezera, k němuž je možné dojít pěšky od obce Lhota (z Trutnova směrem na Adršpach) od autobusové točny nahoru. Toto divácké místo nabízí pohled na odbočení v pravém úhlu těsně před cílem rychlostní zkoušky.

Známá jsou divácká místa organizovaná na RZ 4, 8 Kryblická. Jedná se o zatáčky po startu u zahrádkářské kolonie. Na opět velmi přehledné místo se fanoušci dostanou pěšky z části Trutnova s názvem Kryblice. Druhý divácký prostor je na hřišti v obci Starý Rokytník, kam je možné přijet buď z Trutnova, nebo z Úpice. Na hřiště musí diváci pěšky nahoru a uvidí odtud část trati se zatáčkami na šotolině.

Parkování na všech příjezdech bude organizováno vlevo v protisměru jízdy. Protože na mnoha místech jsou komunikace určeny také pro výjezd sanitních a záchranných vozů z trati RZ, důrazně žádáme všechny diváky o dodržování pokynů pořadatelů a příslušníků Policie ČR.

Pavla Hlavatá
Sdílet

Příspěvky / komentáře

info

Abyste mohli psát komentáře ke článkům, musíte se přihlásit