www.autosport.cz - Vše o rally sportu

Dnes je 18. května 2024, Svátek má Nataša, zítra Ivo

Mistrovství světa

ME

MČR a RSS

Ostatní soutěže

Autosport.cz

MMČR 11 - Agrotec Mogul Rally Hustopeče (MMČR)

Hustopeče: Ohlasy po RZ 2

10. června 2011 • 21:45

Po druhé rychlostní zkoušce se soutěžní posádky na chvíli zastavily v kontrole přeskupení vedle ředitelství letošní Agrotec Rally v Hustopečích. Zde jsme při této příležitosti vyzpovídali některé z aktérů rally.

Václav Pech: „Klouže to jako čert, jak to bylo na blátě a pak to vyschlo. Takový píseček, který nejde vidět. Jede se hezky, ale tempo je vyhrocené a klouže to.

Na Krumově lilo, tady je sucho, takže díky tomu lepší výsledek. trošičku lepší pocit z jízdy.“

Václav Pech - Petr Uhel, Mitsubishi Lancer - Valašská Rally 2011

Roman Kresta: „Venca nasadil vysoké tempo, jede se rychle. Na druhé zkoušce jsem v poslední vracečce nedobrzdil, nějak jsem to přeslechl a něco jsme tam ztratili. To co jsme nahnali na vložce jsme tam nechali. Je to začátek, ale bylo to zbytečné, nechali jsme tam pár sekund, teď nám chybějí. Při tempu, které Venca nasadil to bude zajímavé. Hodně to klouže, je to úzké a není tam prostor na nějakou chybičku. Na druhý průjezd to místy bude horší, místy lepší, protože to bude vyčištěné. Ale tak to je, to jsou Hustopeče.“

Pavel Valoušek: „Kluci začali hodně zostra. Na první rychlostce to hodně klouzalo a my jsme asi zvolili malinko opatrnější rytmus, protože je to opravdu hodně těžké. Cesta je hodně úzká. Soutěž teprve začíná, ale tempo je vysoké hned z úvodu. Zkusíme zrychlit, ale není to jednoduché, protože kluci jedou opravdu rychle. Honza zabral a tempo je tak vyhrocené, že to může být blízko chybě, my nechceme ji udělat. Trefili jsme v jednom úzkém odbočení bariéru, trošku jsme se jí dotkli.“

Jan Kopecký: „Na jedničkce jsme asi trochu zaspali, respektive podcenil jsem kluky. Na shakedownu se nám od prvního průjezdu dařilo jet v pohodě rychle, nechtěl jsem nějak bláznit, ale bylo to prostě moc pomalu. Jede se hodně rychle, na dvojce jsme teď jeli hodně rychle, trefili jsme zadkem obrubník, u cíle jsme trochu skočili. Dobré, teď to bylo to správné. Na první se mi nejelo nejlíp, to se občas stane, nesedlo to úplně jak mělo. Strašně to klouže, trefil jsem v Kurdějově zadkem obrubák, přebruslil jsem před bagrem.“

Vojtěch Štajf: „Nic moc, myslel si, že pojedeme rychle. Na první zkoušce jsem měl pocit, že jsem neudělal chybu, byly jen drobné, ale že dostanu 11 vteřin od Dana i Vency Arazima, z toho jsem byl špatný. Na druhé zkoušce jsme si řekli, že se zkusím víc koncentrovat a jet přesně podle rozpisu. Přesně to jsme udělali, strkali jsme to všude kde to šlo do křoví, ale stejně jsme i přesto zase dostali, i když míň než předtím. Nejsem z toho úplně nadšený. Budeme se snažit zrychlovat, ale nechci v první etapě rozbít. Je to těžké, rychlé, člověk to tam strčí a může tam něco být a pak z toho může být velký problém. Snažím se, ale nejsem nějak zvlášť nadšený.“

Daniel Běhálek: „Uklouzaný povrch se mi líbí, soutěž už míň. Je to pořád rovně, pak zatočit a pak zase rovně. Tempo je veliké, uvidíme, jestli ho udržíme. Myšáci tady mají motorem navrch, musíme se hodně snažit. Ale snažím se jet pro radost, abychom se všichni bavili.“

Václav Arazim: „S výsledkem jsem zatím spokojený. Snažím se, abychom neudělali časovou ztrátu jako na Krumlově, kde jsme to pak honili na poslední chvíli. Klouže to. Mysleli jsme, že to nebude klouzat, ale jsou tam zbytka blátíčka nanešené na asfaltu a docela to klouže. Jede se na hraně, ale výsledek super. Na maximálku jedem za dvě vložky tak dva kilometry, takže když Běhálek jede 195 a já 205, tak jaký je tam rozdíl? Největší rozdíly jsou v těch pomalých zatáčkách.“

Jaroslav Orsák: „Na pohodu, jede se rychle, co víc říct. Klouže se to hodně, hodně se to šmýká. Ale jedeme, uživáme si to. Auto funguje perfektně, uděláme změny v nastavení, aby byl lepší grip, snad to bude lepší.“

Jan Černý: „Na jedničce jsem přejeli odbočku, pak jsem měl pocit, že máme defekt, ale nebyl. Asi je něco s geometrií. Na dvojce zatáhli, Dušanovi dali 12, ale Dunovský nám dal asi 15, jeli jsme asi minutu v omezovači. Vložka byla na motor. Ale budeme se dát snažit.“

Martin Bujáček: „Začali jsme klidné tempo, časy kolem desátého místa jsou pro nás v pohodě. Trošku jsme měli problém s brzdami, trochu se nám to třepe. Jinak v pohodě, jedeme si svoje.“

Jan Šlehofer: „Na jedničce jsem zvolil tvrdší gumy než jsem asi měl, začalo to fungovat až ke konci erzety. Na té druhé jsem se posral já, mohl jsem jet určitě rychleji, než jsem jel. Ale tak to je. Jedeme dál, je to dlouhé. Trošku jsme i dopisovali rozpis, takže snad máme napsáno vše, co je zapotřebí. Zkusíme zrychlit, ale to budou chtít kluci taky, takže to bude těžké.“

Václav Dunovský: „Na první zkoušce jsme dvě třetiny měli problémy s brzdami, šlapal jsem až na podlahu. Musel jsem našlapávat, dvakrát jsme málem skončili v lese. Opravdu to nebylo příjemné, ale musíme se s tím popasovat. Uvidíme, jestli to půjde opravit. Na dvojce jsem trefil obrubník, takže jsem na sebe naštvaný. Ohli jsme rameno a mám volant pootočený o 45 stupňů doprava. Půl vložky jsme pak jeli bez brzd, uvidíme, jak budeme pokračovat. V omezovači jsem byl snad jen jednou, čekal jsem to horší, ale dá se to. Průměrné rychlosti jsou asi vyšší, ale v pohodě.“

Dušan Kouřil: „S technikou bez problémů, ale na dvojce jsme vyrobili drobnou chybu, proletěli jsme křižovatku a museli to objíždět nazpátek. Lehce jsme tam ztratili, ale jinak zatím bez problémů.“

Lubomír Minařík: „Zatím jsme to v pohodě projeli. Letos máme odjetou jen Kopnou a je to znát. Zvykáme si i na pneumatiky Pirelli, třeba do retardérů brzdím moc brzo a ještě se to sveze, vůbec to nedrží jak má. Ale na to se nevymlouvám, já jedu taky špatně. Ale je to teprve začátek, budeme pokračovat.“

Jiří Trojan: „S autem jsme spokojení, ale štve mě ten prach. Nic jsme neviděli a já když nevidím, tak nic nejedu. A teď až bude navíc tma, tak to bude úplně v pytli.“

Milan Kneifel: „Na první zkoušce jsme dostali strašnou oblož. Necítili jsme se s autem a byla to strašná křeč. Teď už to bylo o maličko lepší. Potřebujeme najezdit kilometry, pořád si zvykám. Na Krumlově jsme bohužel neodjeli prakticky nic. Pocitově je Clio úplně jiné než Ignis, takže si musím opravdu zvyknout.“

Egon Smékal: „Auto funguje a já se s ním snažím sžívat. Tam kde si moc nevěřím, tak to nehrotím, kde myslím, že to jde, tak to podržím. Časy jsou celkem dobré, ale určitě by se dalo jet rychleji. Ale teprve začínáme, máme s autem odjeto jen pár kilometrů. Dva shakedowny a tři vložky, takže těch kilometrů je opravdu málo.“

Jan Vaškovič; AutoSport.CZ
Sdílet

Příspěvky / komentáře

info

Abyste mohli psát komentáře ke článkům, musíte se přihlásit
toplist