|
|
|
|
Anketa
Kdo byl největším překvapením letošní Šumavy?
|
MMČR 14 - Int. Jänner Rallye (MMČR+ME)
Systém tříd v MMČR a MČR-S zůstává zachován
17. prosince 2013 • 15:50
Před pár dny jsme informovali o změně označení jednotlivých tříd v rámci mezinárodních soutěží, tedy v rámci mistrovství světa, mistrovství Evropy a Evropské trofeje. Českých šampionátů se tyto změny netýkají.
Mezinárodní automobilová federace FIA přišla se zmíněnými změnami celkem hodně na poslední chvíli. Nové třídy budou v nadcházející sezóně platit jen ve světových a regionálních šampionátech, Svaz rally Federace automobilového sportu se rozhodl pro sezónu 2014 ponechat v českých šampionátech (MMČR i MČR-S) původní označení tříd.
Třída | Zahrnuté vozy - MMČR |
---|
2 | S2000 Rally: 1,6 T s restriktorem 30 mm | | S2000 Rally: 2,0 atmosférický | | skupina R4 | | skupina R5 | 3 | sk. N nad 2000 cm3 (nynější N4) | 4 | RGT - sportovní vozy GT | 5 | sk. A (1600 cm3 - 2000 cm3) | | Super 1600 | | R2C (1600 cm3 - 2000 cm3) | | R3C (1600 cm3 - 2000 cm3) | | R3T (do 1620 cm3/jmenovitý) | | R3D (do 2000 cm3/jmenovitý) | 6 | sk. A (1400 cm3 - 1600 cm3) | | R2B (1390 cm3 - 1600 cm3) | | kit car (1400 cm3 - 1600 cm3) | 7 | sk. A (do 1400 cm3) | | kit car (do 1400 cm3) | 8 | sk. N (1600 cm3 - 2000 cm3) | 9 | sk. N (1400 cm3 - 1600 cm3) | | R1B (1400 cm3 - 1600 cm3) | 10 | sk. N (do 1400 cm3) | | R1A (do 1400 cm3) |
Třída | Zahrnuté vozy - MČR-S |
---|
2 | S2000 Rally: 1,6 T s restriktorem 30 mm | | S2000 Rally: 2,0 atmosférický | | skupina R4 | | skupina R5 | 3 | sk. N nad 2000 cm3 (nynější N4) | 4 | RGT - sportovní vozy GT | 5 | sk. A (1600 cm3 - 2000 cm3) | | Super 1600 | | R2C (1600 cm3 - 2000 cm3) | | R3C (1600 cm3 - 2000 cm3) | | R3T (do 1620 cm3/jmenovitý) | | R3D (do 2000 cm3/jmenovitý) | 6 | sk. A (1400 cm3 - 1600 cm3) | | R2B (1390 cm3 - 1600 cm3) | | kit car (1400 cm3 - 1600 cm3) | 7 | sk. A (do 1400 cm3) | | kit car (do 1400 cm3) | 8 | sk. N (1600 cm3 - 2000 cm3) | 9 | sk. N (1400 cm3 - 1600 cm3) | | R1B (1400 cm3 - 1600 cm3) | 10 | sk. N (do 1400 cm3) | | R1A (do 1400 cm3) | 11 | A nebo N s přeplňovaným motorem Dieseldo 2000 cm3 | | R3D (do 2000 cm3/jmenovitý) | 12 | S do 2000 cm3 | 13 | S nad 2000 cm3 |
Skupina | Zahrnuté třídy - MS, ME, ET |
---|
RC1 | WRC 1.6 turbo | RC2 | S2000-Rally: 1.6 turbo s restriktorem 30 mm | | S2000-Rally: 2,0 atmosférické | | R5 | | R4 | | N4 | RGT | vozy GT rally | RC3 | A nad 1600 cm3 do 2000 cm3 | | Super 1600 | | R2C (nad 1600 cm3 do 2000 cm3) | | R3C (nad 1600 cm3 do 2000 cm3) | | R3T (do 1620 cm3 / jmenovitý) | | R3D (do 2000 cm3 / jmenovitý) | RC4 | A do 1600 cm3 | | R2B (nad 1400 cm3 do 1600 cm3) | | Kit-car do 1600 cm3 | | N nad 1600 cm3 do 2000 cm3 | RC5 | N nad 1400 cm3 do 1600 cm3 | | R1B (nad 1400 cm3 do 1600 cm3) | | R1A (do 1400 cm3) |
-plu- ; AutoSport.CZ
Sdílet
Příspěvky / komentáře
infoAbyste mohli psát komentáře ke článkům, musíte se přihlásit
ajaj: Pokud by to bylo málo,tak se ještě může uvádět původně zamýšlené přeřazení R1=R5,R2=R4 atd.... chaos bude zdokonalen. :-D
Zmatek bude tak jako tak - rozdílná pravidla platí i pro prořezávání pneumatik.
a nejni to málo, Pluto Petroviči? :-D
Zmatek nebude. Jednoduše, posádky budou zařazené do dvou tříd :-)
zmatek jest základem systému!
Nebude trochu zmatek v soutěžích MMČR,které se zároveň počítají i do ME a EP s uvedením třídy ?
|
|