www.autosport.cz - Vše o rally sportu

Dnes je 7. května 2024, Svátek má Stanislav, zítra Den vítězství

Mistrovství světa

ME

MČR a RSS

Ostatní soutěže

Autosport.cz

MČR 06 - Sprintrally Pelhřimov - Memoriál T. Vojtěcha

Ohlasy jezdců po třetí rychlostní zkoušce

29. července 2006 • 12:00

Při přeskupení v areálu objektu Silnice Hejda v Pelhřimově jsme zachytili po absolvování úvodních rychlostních zkoušek Nová Cerekev, Opatov, Křemešník následující hlasy předních jezdců.

Josef Peták (Renault Clio S1600): „Vede se nám zatím velmi dobře, jsem spokojen. Největší obavy mám, aby vydrželo dosavadní slunečné počasí. Auto funguje bez problémů. Máme za sebou třetinu závodu, tak uvidíme.“

Jozef Béreš jr. (Fiat Punto S1600): „Rychlostní zkoušky jsou velmi krásné. U nás na Slovensku podobně nádherné rychlostní zkoušky nenajdeme. Mají velmi náročný charakter, řadu horizontů, uskákané asfalty, je to zkrátka skvělé. Startujeme s puntem poprvé a stále se učíme. Auto dost skáče a snažíme se optimálně naladit podvozek.“

Karel Trojan (Mitsubishi Lancer EVO VII): „Jsem spokojen, vezeme se hezky. Na prvním úseku nám to velmi klouzalo, neboť jsem nasadil starší gumy. Měl jsem několik krizových situací, což se mi moc nelíbilo. Další dvě erzety už proběhly v klidu.“

Miroslav Cais (Mitsubishi Lancer EVO IX): „Ráno jsem byl velmi nervózní. Nevěděl jsem, co od auta můžu očekávat. Samozřejmě jel jsem při zdi, druhá rychlostní zkouška byla velmi technická, což se mi velmi líbilo. Na třetím úseku nás hodně vystrašila jedna roleta, auto se rozhoupalo. Vůbec jsem to nečekal, naštěstí jsme situaci zvládli.“

Tibor Cserhalmi (Suzuki Ignis S1600): „Jel jsem s ignisem první kilometry při ostrém závodě a výkon ještě není optimální. Auto má velké rezervy co se týká brzd. Rychlé pasáže se s vozem Super 1600 jedou zcela odlišně. Učíme se krok za krokem a sbíráme zkušenosti. První tři erzety byly seznamovací a uvidíme, co bude dále.“

Leoš Flídr (Škoda Octavia WRC): „Na úvodní erzetě jsem měl přefoukaný gumy, neboť jsme je ohřáli a jel jsem na jistotu. Na druhé vložce jsem viděl, že Karel Trněný dost ztratil, tak jsme decentně zvolnili. Na třetím úseku jsem měl velké štěstí, neboť v závěru bylo auto zcela neovladatelné. Jel jsem v závěru po prázdné gumě a málem jsem trefil v letmém cíli fotobuňku.“

Josef Semerád (Mitsubishi Lancer EVO VII): „Jede se mi špatně. Jsem velmi smutný, neboť nás postihla nešťastná událost v rodině. Jedeme, co můžeme, a co nám můj stav dovolí. Sedmá evoluce už bohužel na devítky nestačí, i když nasazení máme velké. Možná i z toho pramení naše chyby. V jednom úseku jsme přetočili a museli jsme couvat. Ztratili jsme tam asi deset sekund a nyní to musíme napravit.“

Vladimír Barvík (Mitsubishi Lancer EVO IX): „Ani jsem netušil, že jsem v celkovém pořadí tak vysoko. Nebyly žádné větší problémy, jen nám auto divně brzdí, možná nám odešla mezináprava. Od druhé erzety se to nějak divně chová. Jedeme bez chyb a v klidu.“

Jiří Volf (Mitsubishi Lancer EVO VIII): „Měsíc jsem v autě neseděl a je to hrůza. Jedeme velké brzdy, což je pro mne horší a odlišné. Na mém výkonu je vidět velká přestávka a špatný výkon. Horší čas na druhém úseku byla pouze má chyba.“

Jan Jelínek (Mitsubishi Lancer EVO IX): „Jedu razantnějším tempem než na Kopné. Nastolili jsme dost vysoké tempo a nebudeme ještě zrychlovat. Rychlostní zkoušky jsou velmi pěkné. Pouze škoda, že mezi první a druhou erzetou je tak velký přejezd.“

Jaromír Tomaštík (Subaru Impreza STi): „Na první erzetě lehký úder, dveře promáčklé, spolujezdec celý. Po dlouhé době jedeme na suchu, nové pneumatiky a děláme chybičky. Budeme zkoušet, co pneumatiky všechno umí.“

Michal Fiala (Mitsubishi Lancer EVO VIII): „Trať je velmi těžká a docela to hodně klouže. Závod je pěkný, nicméně je hodně horko. Auto zatím vládne nade mnou a jedu tak, abych neudělal chybu.“

Roman Ordelt
Sdílet

Příspěvky / komentáře

info

Abyste mohli psát komentáře ke článkům, musíte se přihlásit
toplist