www.autosport.cz - Vše o rally sportu

Dnes je 6. května 2024, Svátek má Radoslav, zítra Stanislav

Mistrovství světa

ME

MČR a RSS

Ostatní soutěže

Autosport.cz

MČR 06 - Sprintrally Pelhřimov - Memoriál T. Vojtěcha

Ohlasy jezdců po šesté rychlostní zkoušce

29. července 2006 • 15:00

Při odpoledním přeskupení v areálu objektu Silnice Hejda v Pelhřimově jsme zachytili po absolvování šesti rychlostních zkoušek – druhé průjezdy Nová Cerekev, Opatov, Křemešník následující hlasy předních jezdců.

Josef Peták (Renault Clio S1600): „Na nejdelší erzetě chcípl motor a šel jsem rovně. Couval jsem a nabral jsem velkou ztrátu.“

Jozef Béreš jr. (Fiat Punto S1600): „Odpojili jsme stabilizátor a auto fungovalo již lépe. Na šesté rychlostní zkoušce jsme nastavili zcela jinak podvozek. Dále laborujeme s nastavením podvozku.“

Karel Trojan (Mitsubishi Lancer EVO VII): „Auto funguje perfektně, jede se nám hezky. V Pelhřimově startujeme vzhledem k zájmu sponzora. Na nejdelším úseku je jeden retardér v lese, kde jsou obrovské díry. Věřím, že ho pořadatelé do třetího průjezdu upraví.“

Miroslav Cais (Mitsubishi Lancer EVO IX): „Zkoušel jsem jet jiné nastavení diferenciálu, teď jsem z toho nebyl nadšený. Zkouším, experimentuji.“

Tibor Cserhalmi (Suzuki Ignis S1600): „Máme stále větší jistotu a jedeme kilometr od kilemtru rychleji. Je to dobré, začíná se mi závod líbit a především se začínám bavit. S ignisem máme v plánu start na soutěži mistrovství světa v Německu a Rallye Waldviertel v Rakousku.“

Karel Trněný (Škoda Octavia WRC): „V Pelhřimově se nám vždy líbilo. Krásná atmosféra a lidé zde závody žijí. V první erzetě jsme měli propíchlou gumu a hodně jsme ztratili. První runda nebyla z naší strany dobrá. Ve druhém kole jsme zrychlili a dostali jsme se až do čela. Déšť v závěru soutěže si zřejmě nikdo nepřeje.“

Leoš Flídr (Škoda Octavia WRC): „Na Opatově jsem byl velmi rychlý a vytáhlo mne to až do pole. Navíc nám chcípl motor a ztratili jsme půl minuty. Na Křemešníku jsem minul retardér a couval jsem. Následovala ztráta přibližně deseti sekund. Myslím si, že už je o vítězství rozhodnuto.“

Josef Semerád (Mitsubishi Lancer EVO VII): „Udělali jsme chybu, neboť vše souvisí s mou psychikou. Možná by člověk měl jet domů, ale nechci se tomu podat. Přisli jsme o třetí místo v produkčních vozech a nezbývá nám než se dostat na čelní příčky zpátky.“

Vladimír Barvík (Mitsubishi Lancer EVO IX): „Začíná to být už v klidu. Už mne nebavilo se tahat o vteřinky s Jelínkem a Semerádem. Bylo to nachystané na velkou ránu. Jedeme v klidu, menší problémy máme se zadním tlumičem, který nám vytekl. Do pravých zatáček předbíhá zadek auta. Snad s tím dojedeme do cíle.“

Jan Jelínek (Mitsubishi Lancer EVO IX): „Byli jsme třikrát venku, což rozhodlo souboj o první místo mezi produkčními vozy. Před posledním průjezdem chceme udržet za sebou Petáka a Láďa Barvík je daleko před námi. Kdyby to zůstalo až do cíle, tak budeme velmi spokojeni. Raději budu, aby nepršelo.“

Jaromír Tomaštík (Subaru Impreza STi): „Kupodivu zajíždíme horší časy než při první rundě. Na prvním úseku jsme udělali hodiny, zdravě jsme se naštvali a zajeli jsme stejný čas. Uvidíme, jak dopadneme v cíli. Doufáme, že na Barum rally Zlín to bude s novým autem lepší.“

Michal Fiala (Mitsubishi Lancer EVO VIII): „Už je na trati více vytahaného štěrku. Jeli jsme pomaleji, abychom autu neublížili. Před závodem jsem neměl žádný cíl. Chtěl jsem vyzkoušet rallysprint s mitsubishi. Technika funguje, jsem spokojen.“

Roman Ordelt
Sdílet

Příspěvky / komentáře

info

Abyste mohli psát komentáře ke článkům, musíte se přihlásit
toplist