www.autosport.cz - Vše o rally sportu

Dnes je 26. dubna 2024, Svátek má Oto, zítra Jaroslav

Mistrovství světa

ME

MČR a RSS

Ostatní soutěže

Autosport.cz

MS 07 - Rally Argentina (PCWRC)

Stohl: Xsara je na limitu

7. května 2007 • 06:00

Tým OMV Kronos Citroën World Rally Team dokončil Rally Argentina na osmém místě. Pro Manfreda Stohla a jeho spolujezdkyni Ilku Minor to bylo maximum možného. Rakušan je s tímto výsledkem smířený a doufá, že při dalších podnicích Mistrovství světa bude posádka dojíždět na lepších pozicích.

Soutěž opanoval Francouz Sébastin Loeb s Citroënem C4 WRC, zbývající stupně vítězů obsadili finští jezdci Fordu v pořadí Marcus Grönholm a Mikko Hirvonen.

Manfred Stohl dojel na osmém místě i přesto, že během rally neměl jakékoliv problémy. Jezdec týmu OMV se domnívá, že s Citroënem Xsara WRC za normálních podmínek na lepší pozici dosáhnout nejde. „Argentinská soutěž byla naprosto bez problémů, auto fungovalo bezchybně. Jenže jsme se jednoduše dostali na jeho limit, rychleji to s ním už nepůjde. Ale nemá cenu brečet nad rozlitým mlékem. Musíme se dívat dopředu a z našeho pohledu mohu říct, že naše motivace je stále veliká.“

Marc van Dalen, šéf týmu OMV Kronos Citroën World Rally, si z Rally Argentina také několik pozitivních dojmů: „Náš tým a jezdci odvedli skvělý výkon. Pracovali naprosto profesionálně a bez chyb. Pomalu se začíná ukazovat, jak se technika vyvíjí, na což už s Xsarou WRC reagujeme jen těžko. Ale i nadále se budeme snažit odvádět co nejlepší výkon a trápit naši konkurenci.“

-hof- ; AutoSport.CZ
Sdílet

Příspěvky / komentáře

info

Abyste mohli psát komentáře ke článkům, musíte se přihlásit
07.05.2007 14:22
Karbonyl - moderátor
Můžeme se ptát, proč Citroën začal vyhrožovat odchodem z MS poté, co se rozhodlo o Pirelli coby dodavateli gum. Jsem také velice zvědavý na C4 na pirellkách...
07.05.2007 13:33
dufs
Právě proto mně bude zajímat přechod od BF k Pirelli...
Auto taky nebude top, ale podle mně jeho styl Xsaře nesedí..
07.05.2007 12:22
Karbonyl - moderátor
Hypotéza: Loňské jakože polotovární Xsary WRC viděly dílny Kronosu tak akorát při pořizování promofotek, dovolil bych si tvrdit, že v rámci poslední homologace vůz obsahoval i nějaké díly z C4, které Citroën pochopitelně nepustí do klientskéo auta.

Hypotéza: jaký je rozdíl mezi pneumatikami BF Goodrich, pneumatikami BF Goodrich pro tovární týmy a pneumatikami BF Goodrich pro Citroëen? :-)

Fakt: též se mi zdá prohlášení trochu velkohubé, když víme, čeho je schopnánapříklad mnohými zatracovaná a dva roky téměř nevyvíjená Fabia WRC. Známá je skutečnost, že Xsara je citlivá na setup a patří k těm autům, které je rychlé, jen když se jezdec přizpůsobí vozu, s čímž měl Stohl po přesednutí z 307 i dle svých slov velký problém.
07.05.2007 11:18
ajaj
Tak v tomhle spolu Ricardo nejsme ve při :-)
07.05.2007 09:17
Ricardo - moderátor
Je to mozne a urcite to tak bude. Presto nemam takove vyroky rad. Proste musi uznat, ze na vic nema on a je to. Kazdy to tak bere... Rozhodne bych to prijal lepe, nez kdyz vidi chybu v aute...

A to mam Stohla rad, protoze ze soukromniku patri rozhodne k nejlepsim...
07.05.2007 08:29
ajaj
Ricardo, s tím se dá jistě souhlasit, ale má Stohl stejné auto s jakým jezdil Loeb? Nenechali si frantíci nějaké dobrůtky jen pro sebe? Dělali to tak vždy.
07.05.2007 08:10
Ricardo - moderátor
No, osobne si myslim, ze Loeb by s Xsarou vyhraval i letos, takze na limitu je spise Stohl, nez ta Xsara WRC...
toplist