www.autosport.cz - Vše o rally sportu

Dnes je 2. srpna 2025, Svátek má Gustav, zítra Miluše

Mistrovství světa

ME

MČR a RSS

Ostatní soutěže

Autosport.cz

MMČR 08 - Rallye Český Krumlov

36. Rallye Český Krumlov je v cíli 1. etapy

2. května 2008 • 23:10

Na soutěžní posádky čekal již jen závěrečný průjezd rychlostní zkouškou Ján II. Vzhledem k nepředvídatelnému počasí, které v okolí Českého Krumlova dnes panuje, bylo velice důležité odhadnout správnou volbu pneumatik. Vítězem posledního měřeného úseku dnešní etapy se stal Václav Pech a opět snížil náskok na vedoucího Romana Krestu na celkových devět sekund. Mezi těmito dvěma jezdci probíhá urputný souboj o vedení v soutěži. Smůlu měl naopak Jaroslav Orsák, který zajel až sedmnáctý čas absolutně, což ho srazilo z celkového čtvrtého místa na šesté.

V Mistrovství ČR v rally historických automobilů je na vedoucí pozici Lubomír Tenkl s BMW M3, na druhém místě se drží Opel Kadett Coupe posádky Hájek / Perski a třetí už je Jan Krejča se Škodou 110 L.

Pořadí po RZ 7 (Ján II.)

1. Kresta / Gross

2. Pech / Uhel +9.0s

3. Valoušek / Hrůza +1m01.7s

4. Odložilík / Odložilík +1m33.2s

5. Trojan K. / Řihák +1m35.7s

6. Orsák / Vajík +1m47.9s

7. Peták / Benešová +1m52.6s

8. Štajf / Černoch +1m58.5s

9. Běhálek / Černohorský +2m04.1s

10. Arazim / Gál +2m12.3s

Informace z RZ 6:

- Roman Pešek odstupuje po RZ 6 kvůli technickým problémům

Informace z RZ 7:

- Milan Zeman odstupuje v Chlumu kvůli nedostatku vody

Ohlasy před startem RZ 7:

Karel Trojan: „Fouká nám málo turbo, budeme to řešit v závěrečném servisu.“

Pavel Valoušek: „Jedeme opatrně, nechceme vypadnout hned první den. Jedeme prořezané slicky, nemáme moc velký výběr.“

Peter Gavlák: „Obutí máme dobré, ale vadí mi noční vložky.“

Emil Triner: „Stále jedeme bez trojky v převodovce, je to velká ztráta, protože trojka je hodně potřebná rychlost.“

Jiří Trojan: „Prasklý řemen jsme vyměnili, ale před RZ jsme zjistili, že už je zase načatý, to znamená, že je poškozená řemenice. Při výměně jsme chvátali a spadla nám kapota, takže nám teď svítí jen jeden halogen ze čtyř. Máme mokré gumy, ale trať oschla, což je další problém, že budeme pomalejší a hlavně si ojedeme mokré gumy na zítřek. Vypadá to, že budeme muset měnit řemen v každém servisu, což nám sebere dost času.“

-pr-
Sdílet

Příspěvky / komentáře

info

Abyste mohli psát komentáře ke článkům, musíte se přihlásit
toplist