www.autosport.cz - Vše o rally sportu Dnes je 21. května 2024, Svátek má Monika, zítra Emil |
||||||
|
||||||
Reklama |
MČR Sprintrally 2006Ohlasy jezdců po šesté rychlostní zkoušcePři odpoledním přeskupení v areálu objektu Silnice Hejda v Pelhřimově jsme zachytili po absolvování šesti rychlostních zkoušek – druhé průjezdy Nová Cerekev, Opatov, Křemešník následující hlasy předních jezdců. Josef Peták (Renault Clio S1600): „Na nejdelší erzetě chcípl motor a šel jsem rovně. Couval jsem a nabral jsem velkou ztrátu.“ Jozef Béreš jr. (Fiat Punto S1600): „Odpojili jsme stabilizátor a auto fungovalo již lépe. Na šesté rychlostní zkoušce jsme nastavili zcela jinak podvozek. Dále laborujeme s nastavením podvozku.“ Karel Trojan (Mitsubishi Lancer EVO VII): „Auto funguje perfektně, jede se nám hezky. V Pelhřimově startujeme vzhledem k zájmu sponzora. Na nejdelším úseku je jeden retardér v lese, kde jsou obrovské díry. Věřím, že ho pořadatelé do třetího průjezdu upraví.“ Miroslav Cais (Mitsubishi Lancer EVO IX): „Zkoušel jsem jet jiné nastavení diferenciálu, teď jsem z toho nebyl nadšený. Zkouším, experimentuji.“ Tibor Cserhalmi (Suzuki Ignis S1600): „Máme stále větší jistotu a jedeme kilometr od kilemtru rychleji. Je to dobré, začíná se mi závod líbit a především se začínám bavit. S ignisem máme v plánu start na soutěži mistrovství světa v Německu a Rallye Waldviertel v Rakousku.“
Karel Trněný (Škoda Octavia WRC): „V Pelhřimově se nám vždy líbilo. Krásná atmosféra a lidé zde závody žijí. V první erzetě jsme měli propíchlou gumu a hodně jsme ztratili. První runda nebyla z naší strany dobrá. Ve druhém kole jsme zrychlili a dostali jsme se až do čela. Déšť v závěru soutěže si zřejmě nikdo nepřeje.“ Leoš Flídr (Škoda Octavia WRC): „Na Opatově jsem byl velmi rychlý a vytáhlo mne to až do pole. Navíc nám chcípl motor a ztratili jsme půl minuty. Na Křemešníku jsem minul retardér a couval jsem. Následovala ztráta přibližně deseti sekund. Myslím si, že už je o vítězství rozhodnuto.“ Josef Semerád (Mitsubishi Lancer EVO VII): „Udělali jsme chybu, neboť vše souvisí s mou psychikou. Možná by člověk měl jet domů, ale nechci se tomu podat. Přisli jsme o třetí místo v produkčních vozech a nezbývá nám než se dostat na čelní příčky zpátky.“ Vladimír Barvík (Mitsubishi Lancer EVO IX): „Začíná to být už v klidu. Už mne nebavilo se tahat o vteřinky s Jelínkem a Semerádem. Bylo to nachystané na velkou ránu. Jedeme v klidu, menší problémy máme se zadním tlumičem, který nám vytekl. Do pravých zatáček předbíhá zadek auta. Snad s tím dojedeme do cíle.“ Jan Jelínek (Mitsubishi Lancer EVO IX): „Byli jsme třikrát venku, což rozhodlo souboj o první místo mezi produkčními vozy. Před posledním průjezdem chceme udržet za sebou Petáka a Láďa Barvík je daleko před námi. Kdyby to zůstalo až do cíle, tak budeme velmi spokojeni. Raději budu, aby nepršelo.“ Jaromír Tomaštík (Subaru Impreza STi): „Kupodivu zajíždíme horší časy než při první rundě. Na prvním úseku jsme udělali hodiny, zdravě jsme se naštvali a zajeli jsme stejný čas. Uvidíme, jak dopadneme v cíli. Doufáme, že na Barum rally Zlín to bude s novým autem lepší.“ Michal Fiala (Mitsubishi Lancer EVO VIII): „Už je na trati více vytahaného štěrku. Jeli jsme pomaleji, abychom autu neublížili. Před závodem jsem neměl žádný cíl. Chtěl jsem vyzkoušet rallysprint s mitsubishi. Technika funguje, jsem spokojen.“ Roman Ordelt
Sdílet
Příspěvky / komentářeinfoAbyste mohli psát komentáře ke článkům, musíte se přihlásit |
přihlášení Aktuální výsledky Nemělo by vám ujít
Archiv
|